۱۴ دی ۱۴۰۰ | 20:45
کد خبر : 76301

نمایشگاه تراکنش ایران/

“دیجی پی” حامی دومین نشست تراکنش هفتم

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان، با نام تجاری دیجی‌پی، تحت مجوز پرداخت‌یاری و با هدف ارتقای کیفیت تجربه پرداخت آنلاین فعالیت می‌کند. با سرمایه‌گذاری گروه دیجی‌کالا در دیجی‌پی، این شرکت رسما به گروه دیجی‌کالا پیوست و اسفند ۱۳۹۷ از اولین نسخه اپلیکیشن خود رونمایی کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از فابانیوز، دیجی‌پی نه تنها به عنوان یک اپلیکیشن پرداخت موبایلی به کاربران خدمات مختلف ارائه می‌کند، بلکه امکان خرید اقساطی از دیجی‌کالا را فراهم و تسهیل کرده است.

علاوه بر این، ‌دیجی‌پی با راهکار درگاه پرداخت هوشمند (Smart IPG) این امکان را برای تمام وب‌سایت‌های فروش آنلاین خدمات و محصولات فراهم کرده که بتوانند با کمترین خطای حین پرداخت، به کاربران خود تجربه‌ای امن و مطمئن ارائه کنند.

به همین منظور این شرکت با تاکید بر رسالت و اهداف توسعه ای در حوزه فناوری های نوین مالی از برگزاری دومین نشست در تراکنش هفتم با عنوان ” لندتک و فرصت های پیش رو” حمایت خود را اعلام کرد.

این نشست روز ۲۱ دی ماه و در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه تا ۱۵ برگزار می شود و کارشناسان آن نیز حسن محمودی مدیر اداره بانکداری شخصی بانک ملت، علی رضا سفیدپور مدیرکل توسعه کسب و کار اعتباری دیجی پی، هومن امینی مدیرعامل دیجی پی، حجت مقیمی رئیس اداره توسعه محصول و کسب و کار بانک تجارت و حمید قیطاسوند رئیس اداره کل بازاریابی پست بانک هستند که به سوالات علاقمندان و بازدیدکنندگان پاسخ خواهند داد.

یاد آور می شود؛ این نشست در سالن همایش های مرکز آفرینش های کانون برگزار و به صورت زنده نیز از طریق صفحه اینستاگرام مرکز فابا به آدرس Instagram.com/fabacenter پخش خواهد شد.

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود .

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌