۱۳ دی ۱۴۰۰ | 22:13
کد خبر : 76139

پیام مدیرعامل بانک قرض‌ الحسنه رسالت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

محمدحسین حسین زاده، مدیرعامل بانک قرض‌ الحسنه رسالت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پیامی را صادر کرد.

به گزارش برداشت روز، تصویر در متن این پیام آمده است:

الَّذینَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم أَعظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللَّهِ وَأُولئِکَ هُمُ الفائِزونَ

امنیت ملت بزرگ ایران امروز مرهون جهاد خالصانه و صادقانه سردار دلها و دیگر حاج قاسم شهیدهاست و بی شک، شهادت او نه تنها پایان او نیست، که آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.

حاج قاسم شهید، سرباز وطن و پرورش یافته مکتب امام و رهبری بود، مجاهدت های او در راه مردم و کشورش تا همیشه در خاطرهمگان خواهد ماند و با شهادتش نیز وحدت ملی در مقابل متجاوزین را به نمایش گذاشت.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ رسالت، شهادت سرباز پرافتخار اسلام و وطن، فرزند برومند ایران، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، همرزمان آن شهیدوالامقام و تمام مسلمین جهان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح بلند این سردار بزرگ جهان اسلام علو درجات الهی و محشور شدن با سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) را از درگاه باریتعالی مسالت دارم.

 

روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت

لباسکار صنعتی کسا