۱۰ دی ۱۴۰۰ | 22:18
کد خبر : 75530

همراهان رویداد ملی تراکنش ایران

آنچه در این پوستر می بینید حضور برندهای مطرح در حوزه فناوری های مالی است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شبکه‌ای عظیم را آفریده اند

به گزارش برداشت روز، بخش های مختلف نمایشگاه تراکنش ایران اعم از اسپانسرها، غرفه دارن، کارگاه های معرفی محصول، دوره تخصصی بانکداری نوین ویژه مدیران ارشد بانک‌ها و موسسات مالی، نشست ها و میزگردها، جشنواره چهره‌های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارتاپی و … جمع کثیری از بانک‌ها و شرکت‌های فعال را با خود همراه کرده است که هر یک متناسب با رویکرد خود بخشی از پازل بزرگ رویداد ملی فناوری های مالی ایران را تکمیل کرده اند و شبکه ای از فعالان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری را گرد آورده است.

رسانه ملی با همراهی این رویداد به تهیه گزارش‌های متعدد می‌پردازد و ده‌ها رسانه مکتوب و تصویری دیگر نیز به همراه خبرنگاران خود از تک تک موضوعات نمایشگاه خبرسازی کرده و گزارش تهیه می‌کنند. همچنین دهه ها دوربین، فیلمبردار، صدابردار، و… تک تک صحنه‌ها و اتفاقات این رویداد را به تصویر می‌کشند و از طریق فضای مجازی پخش می‌کنند

آنچه در این پوستر می بینید حضور برندهای مطرح در حوزه فناوری های مالی است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شبکه‌ای عظیم را آفریده اند. این جمع کثیر به همراه هزاران نفر بازدید کننده حضوری که معمولا از مدیران و متخصصان هستند، به همراه ده‌ها هزار نفر بازدیدکننده آنلاین می‌رود تا روحی تازه به کسب‌ و کارها در شرایط تحریم و کرونا بدهد و رونقی را فراهم سازد.

در این رویداد بزرگ بیش از ۹۰ نفر در قالب کمیته علمی، بیش از ۷۰ نفر سخنران، بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران عامل، اعضا هیات مدیره و هیات عامل بانک‌ها در قالب دوره تخصصی بانکداری نوین، بیش از ۶۰ بانک و شرکت با تجهیز غرفه‌ها، بیش از ۵۰ کارگاه معرفی محصول جدید، ده‌ها تیم استارتاپی و vc ها و صدها مدیر ارشد در مراسم افتتاح نقش آفرینی می‌کنند.

این رویداد که ۱۴ اسپانسر مالی را به همراه خود دارد، فضای تبلیغات محیطی متنوعی را در محدوده برگزاری نمایشگاه فراهم کرده است.

رسانه ملی با همراهی این رویداد به تهیه گزارش‌های متعدد می‌پردازد و ده‌ها رسانه مکتوب و تصویری دیگر نیز به همراه خبرنگاران خود از تک تک موضوعات نمایشگاه خبرسازی کرده و گزارش تهیه می‌کنند. همچنین دهه ها دوربین، فیلمبردار، صدابردار، و… تک تک صحنه‌ها و اتفاقات این رویداد را به تصویر می‌کشند و از طریق فضای مجازی پخش می‌کنند.

در این رویداد بزرگ بیش از ۹۰ نفر در قالب کمیته علمی، بیش از ۷۰ نفر سخنران، بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران عامل، اعضا هیات مدیره و هیات عامل بانک‌ها در قالب دوره تخصصی بانکداری نوین، بیش از ۶۰ بانک و شرکت با تجهیز غرفه‌ها، بیش از ۵۰ کارگاه معرفی محصول جدید، ده‌ها تیم استارتاپی و vc ها و صدها مدیر ارشد در مراسم افتتاح نقش آفرینی می‌کنند

صدها نفر از مقامات دولتی و حاکمیتی برای اطلاع از توانمندی‌های بخش خصوصی و همچنین شنیدن دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها در این نمایشگاه حضور می‌یابند و خلاصه حماسه‌ای از هم اندیشی، همگرایی و هم افزایی ملی را در ۲۱ و۲۲ دی ماه خلق خواهد شد.

از طرفی، موضوعات روز صنعت همانند ارزرمزها، تحول دیجیتال، هوش مصنوعی، معماری سازمانی، خرید اعتباری، چالش های امنیتی، آینده صنعت پرداخت، تکنو بانک‌ها، چگونگی پیاده سازی استاندارد IFRS در عرصه تجزیه و تحلیل صورت‌ حساب های مالی، بانکداری باز و نحوه همکاری با فین تک ها، مفاهیم اقتصادی کاربردی در بانکداری نوین، چالش سرمایه گذاری و بنگاه داری بانک‌ها، سکوی انتخاب برترین تیم‌های فین تکی، سکوی پرتاب بسوی سرمایه گذاری با حضور vc ها و … محتوایی ویژه و رنگ و بوی علمی و تخصصی این رویداد را عیان می‌سازد.

شما هم می‌توانید با ثبت نام از طریق سایت itefaba.com و یا لینک زیر در این رویداد عظیم حضور به هم برسانید. فراموش نکنید که داشتن کارت واکسن کرونا و رعایت پروتکل ‌های بهداشتی موضوعاتی است که برگزارکنندگان از همه حاضران انتظار دارند.

این رویداد به حفظ سلامتی همگان به همراه رونق کسب و کارها و مانع زدایی و پشتیبانی از کسب و کارهای فناورانه می‌اندیشد.

اگر برای حضور در این رویداد نیاز به توضیحی دارید با مرکز فابا با شماره ۴۳۳۴۷ داخلی ۳۰۴ و۳۰۵ تماس بگیرید.

ما باهم و با توکل به خدا در سخت ترین شرایط هم می‌توانیم همت و توان ایرانیان را به رخ همگان بکشیم و نمایشگاه تراکنش ایران سمبل این توانمندی و حضور، حماسه و همت بلند همه ایرانیان فعال در عرصه فنآوری های مالی است.

به همین منظور علاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های مرکز فابا، فابانیوز و نمایشگاه تراکنش ایران به آدرس های زیر مراجعه کنند:

لینک ثبت‌نام حضوری

https://itefaba.com/register

لینک کلیپ هفتمین تراکنش ایران

دعوت برای حضور در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

لینک فابا نیوز

fabanews.com

لینک مرکز فابا

fabacenter.com

لینک هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

itefaba.com

 

 

فابا نیوز

لباسکار صنعتی کسا