۰۸ دی ۱۴۰۰ | 19:16
کد خبر : 75408

پیام مدیرعامل شرکت پازارگاد به مناسبت روز ملّی صنعت پتروشیمی

پازارگاد پشتیبان همیشگی صنعت پتروشیمی

به گزارش برداشت روز، متن پیام دکتر حجت نظری به مناسبت ٨ دی ماه ، روز ملّی صنعت پتروشیمی به شرح زیر است ؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که به لطف خداوند متعال و برکت نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، چرخه تولید و ایجاد ارزش افزوده از صنایع نفت و گاز توسط صنایع پتروشیمی در کشورمان به منصه ظهور رسیده ، همگان به جایگاه و نقش والای صنعت پتروشیمی در اقتصاد کشور آگاه گردیده اند.

صنعت پتروشیمی با اهتمام تلاشگران ، مدیران ، متخصصان و جوانان ایران اسلامی امروزه به عنوان یک صنعت بالنده توانسته است در مقابل تهدیدها و تحریم های همیشگی دشمنان این آب و خاک سربلند باشد و اکنون به عنوان نماد دیگری از توانمندی و اعتماد به فرزندان ایران اسلامی و اتکاء به توان داخل در عرصه ملّی و بین المللی شناخته می شود .

٨ دی ماه که در تقویم ما به عنوان روز صنعت پتروشیمی نامگذاری گردیده، فرصتی مغتنم است تا از تمامی فعالان این عرصه خصوصا مدیران ، کارکنان ، مهندسان ، کارگران و تمامی تلاشگران صنعت پتروشیمی سراسر کشور به ویژه عزیزانی که در سطح منطقه پارس مشغول فعالیت می باشند ، تقدیر و تجلیل به عمل آید.

اینجانب به نمایندگی از همکاران خودم در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ضمن عرض تبریک این مناسبت ، این نوید را می دهم که ما در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد مطابق چشم انداز طراحی شده و در راستای پشتیبانی از صنعت پتروشیمی با بکارگیری تمام توان در مسیر ارتقاء خدمات ، افزایش رضایتمندی مشتریان و توجه جدی به ذی نفعان قدم بر خواهیم داشت .

سربلندی تلاشگران عرصه صنعت پتروشیمی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

حجت نظری

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد

 

روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ