۰۷ دی ۱۴۰۰ | 19:13
کد خبر : 75234

مدیر عامل چادرملو:

اقتصاد مقاومتی با ورود بخش خصوصی محقق می‌شود

در بازدید سردار محمد نجار رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع و هیات همراه از مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو، مهندس ناصر تقی زاده ضمن تشریح طرح های و پروژه‌های در دست اقدام چادرملو و اقدامات انجام شده در جهت رشد تولید و تلاشهای مستمر برای داخلی سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز عملیات معدنکاران و صنایع فولادی و نیز تامین نیازهای زیر ساختی گفت: برای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و ایجاد تحول و دگرگونی در ساختار توسعه، مهمترین اصل اصلاح تفکر مدیریت اقتصادی از دولتی به بخش خصوصی است.

به گزارش برداشت روز، در بازدید سردار محمد نجار رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع و هیات همراه از مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو، مهندس ناصر تقی زاده ضمن تشریح طرح های و پروژه‌های در دست اقدام چادرملو و اقدامات انجام شده در جهت رشد تولید و تلاشهای مستمر برای داخلی سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز عملیات معدنکاران و صنایع فولادی و نیز تامین نیازهای زیر ساختی گفت: برای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و ایجاد تحول و دگرگونی در ساختار توسعه، مهمترین اصل اصلاح تفکر مدیریت اقتصادی از دولتی به بخش خصوصی است.

وی افزود: با متمرکز کردن توان سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ اقتصادی و برداشتن موانع و بروکراسی های اداری بازدارنده و نیز ارائه تسهیلات حمایتی می توان شاهد تحولی چشمگیر در زیر ساخت‌های توسعه از جمله تامین آب، برق، گاز، جاده، راه آهن و سایر نیازهای اساسی بود.

مدیر عامل چادرملو تاکید کرد اکنون زمانی است که بخش خصوصی بعنوان بازوان عملیاتی به یاری دولت برخیزد و درجهت توسعه و آبادانی، محرومیت‌ زدایی و ایجاد اشتغال حرکت شتابنده ای را آغاز کند.

بر اساس همین گزارش سردار محمد نجار نیز پس از بازدید های خود با اشاره به اقدامات چشمگیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دل کویر گفت: در این شرکت با تکمیل زنجیره تولید کارهای بزرگی صورت گرفته و علاوه بر اشتغال زایی قابل توجه، بخشی از مشکلات اقتصاد کشور نیز مرتفع شده است.

وی افزود: این اقدامات ارزنده به جوانان و آیندگان امیدواری می دهد.

وی گفت: تجربیات ارزشمندی در این شرکت و واحدهای صنعتی آن تجمیع شده است که برای تعمیم آن به سایر مجموعه های صنعتی نیاز به همدلی و حمایت بیشتر از سوی دولت است تا شاهد شکوفایی اقتصادی و بالندگی روز افزون در کشور باشیم.

 

روابط عمومی شرکت چادرملو

لباسکار صنعتی کسا