۲۸ آذر ۱۴۰۰ | 19:10
کد خبر : 73958

امام جمعه شهرستان زرند:

تاثیر زیسکو در اشتغال زایی برای جوانان بومی زرند کاملا آشکار است

صبح دهم آذرماه، مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با حجت الاسلام و المسلمین شجاعی، امام جمعه شهرستان زرند، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برداشت روز، صبح دهم آذرماه، مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان با حجت الاسلام و المسلمین شجاعی، امام جمعه شهرستان زرند، دیدار و گفتگو کرد.

دکتر سهراب نژاد در این دیدار ضمن بیان گزارشی از فعالیت های شرکت زیسکو گفت: تلاش ما در مجموعه زیسکو این بوده و هست که شهروند قانونمند و پرتلاشی برای شهر زرند باشیم.

دکتر سهراب نژاد افزود: در حال حاضر، زمینه اشتغال حدود شش هزار نفر را فراهم کرده ایم و خوشبختانه زمینه خوبی برای پیشرفت جوانان زرندی فراهم شده است.

امام جمعه شهرستان زرند هم در این دیدار، ضمن تقدیر از فعالیت های زیسکو، گفت: تاثیر زیسکو در اشتغال زایی برای جوانان بومی زرند کاملا آشکار است و نیاز به بیان ندارد.

حجت الاسلام شجاعی افزود: جوانان برای کمک به اقتصاد ایران اسلامی و چرخیدن چرخ های صنعت تلاش می کنند و در مقابل، دغدغه معیشیت ندارند.

امام جمعه زرند تصریح کرد: وظیفه ما این است که خدمات خادمان مردم را بیان کنیم و از طرف دیگر به خواسته های شهروندان هم توجه کنیم، چون این دو، بال های یک پرنده اند که باعث رشد و پیشرفت فضای اقتصادی و اجتماعی می شود

 

روابط عمومی زیسکو

لباسکار صنعتی کسا