۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 15:47
کد خبر : 7086

افتتاح فروشگاه رفاه شعبه وزارت علوم

افتتاح فروشگاه رفاه شعبه وزارت علوم

به گزارش برداشت روز به نقل ازروابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ در ادامه افتتاح شعب جدید این بنگاه اقتصادی خصوصی، فروشگاه نسل جدید رفاه اکسپرس با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با حضور مدیران و مسئولان بلندپایه هر دو سازمان در ساختمان اصلی این وزارتخانه افتتاح می‌شود.

غرفه‌های تخصصی در حوزه‌های مواد غذایی تازه، غذای گرم خانگی و سنتی، فست فود، لبنیات تازه، گوشت تازه (قصابی)، نان ارگانیک و محصولات اختصاصی تولید شده توسط شرکت رفاه، محیط جذاب و مدرن فروشگاهی از جمله ویژگی‌هایی است که این فروشگاه را متمایز می‌کند.

این فروشگاه مدرن اکسپرس با مساحت حدود ۵۰۰ متر در تهران، میدان صنعت (شهرک غرب)، بلوار خووردین، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی بعد از ورودی اصلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واقع شده است، مشتریان عزیز همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه نسبت به تهیه مایحتاج خود اقدام نمایند.

گفتنی‌است؛ با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تاکید بر حفظ سلامتی مشتریان، این فروشگاه بدون برگزاری مراسم رسمی افتتاحیه و بدون حضور مردم آغاز به کار خواهد کرد

لباسکار صنعتی کسا