۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 00:28
کد خبر : 7073

هویت بخشی به شعب صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور آغاز شد

با هدف چابکی نظام اجرایی صندوق ، واگذاری و تفویض اختیار به شعب استانی با دستور مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور آغاز شد

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور ؛ در چهارمین جلسه کارگروه ویژه بررسی تفویض اختیارات به شعب استانی صندوق که با حضور دکتر جباری مدیرعامل این نهاد برگزار شد مقرر گردید در سال ۹۹ پروژه هویت بخشی با هدف تفویض اختیارات بیشتر، از مرکز به شعب اجرایی گردد.

دکتر جباری مدیرعامل صندوق در این جلسه با تاکید بر اهمیت و نقش شعب صندوق در فرآیندهای اجرایی این نهاد اظهار داشت: در سال ۹۹ هویت بخشی کامل شعب در اولویت و دستور کار صندوق قراردارد، با تاسیس شعب و ایجاد استقلال عملکردی نقطه عطفی در تاریخ خدمات صندوق رقم زده شد و این ویژگی با تفویض اختیارات بیش از گذشته نمایان خواهد گردید.

وی ادامه داد:خوشبختانه با ارزیابی های انجام شده شعب صندوق به بلوغ سازمانی رسیده اند و امیدواریم به تدریج و با تدبیر، اختیارات را واگذار نماییم.

مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور کار کارگروه ویژه بررسی تفویض اختیارات شعب متشکل از معاونت اداری، مالی و برنامه ریزی، مشاور مدیرعامل، معاونت فنی و حقوقی، مدیریت روابط عمومی، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت حراست و رئیس اداره امور شعب را مهم و راهبردی ارزیابی کرده و افزود: در این کارگروه باید اصلاح فرآیند ها ، آموزش های مورد نیاز ، طراحی سیستم ها موردتوجه ویژه قرار گیرد.

بنابر این گزارش از اول خرداد ماه  دوره های آموزشی تفویض اختیار شعب آغاز و این پروسه تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت به نحوی که کار تفویض اختیارات از اول مهر ماه ۹۹ در شعب به طور کامل اجرایی گردد.

لباسکار صنعتی کسا