۰۲ آذر ۱۴۰۰ | 21:57
کد خبر : 70420

سرپرست بیمه میهن در جمع مدیران عامل آب و برق منطقه ای آذربایجان شرقی عنوان کرد:

بیمه در توسعه اقتصادی کشور و ایجاد آرامش و اطمینان در بین آحاد جامعه، نقش اساسی و تعیین کننده ای دارد

رسول آریان پور سرپرست و دکتر رضا مصطفوی عضو هیئت مدیره بیمه میهن روز گذشته در تبریز با مدیران عامل شرکت های آب و برق منطقه ای استان آذربایجان شرقی دیدار و در مورد وضعیت قرارداد تجمیع امور بیمه ای با این شرکت ها که در اوایل تیرماه گذشته بین طرفین منعقد گردیده و عملیاتی شده است، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش برداشت روز، در این دیدار رسول آریان پور ضمن استقبال از همکاری و تعامل شرکت های آب و برق منطقه ای استان آذربایجان شرقی با بیمه میهن، به تشریح فعالیت های بیمه ای و نقش بیمه در توسعه اقتصادی کشور و ایجاد آرامش در میان آحاد مردم پرداخت و ابراز امیدواری کرد که بیمه میهن حسب مفاد قرارداد فیمابین بتواند نیازهای بیمه ای این ایشان را بنحو مطلوب تأمین و خدمات شایسته ای به بیمه گذاران این شرکت ها ارائه نماید و با سرویس دهی مطلوب رضایت حداکثری مسئولان و بیمه گذاران را جلب کند.
سرپرست و عضو هیئت مدیره بیمه میهن همچنین در جلسه ای با اعضای کارگروه بیمه درمان شرکتهای تابعه وزارت نیرو در این استان، مسائل مربوط به بیمه درمان کارکنان این شرکتها و نحوه سرویس دهی به بیمه گذاران را مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار دادند و در خصوص نحوه همکاری های دوجانبه به جمعندی رسیدند.
آقایان آریان پور و مصطفوی همچنین از مراکز سرویس دهی بیمه میهن به بیمه گذاران بازدید و رهنمودها و راهکاری های لازم را برای سرعت بخشی به دادن خدمات کیفی و متمایز به بیمه گذاران مورد نظر، ارائه کردند.
مسئولان ارشد بیمه میهن همچنین در جلسه ای با رؤسای شعب این شرکت در استان های آذربایجان شرقی، زنجان و مراغه دیدار و گفتگو و بر بهبود عملکرد، بازاریابی و سرویس دهی مطلوب و استفاده از ظرفیت های بیمه ای این استانها برای جذب پرتفوی مناسب و بهینه تأکید کردند.
بر اساس مفاد قرارداد بیمه میهن با سازمان های تابعه وزارت نیرو در استان آذربایجان شرقی، این شرکت به بیش از ۱۵ هزار نفر از کارکنان شرکت­های تابعه وزارت نیرو در این استان خدمات بیمه ای در رشته های درمان، اتومبیل( شخص ثالث و بدنه)، آتش سوزی، مهندسی و مسئولیت و عمر و سرمایه گذاری عرضه می کند.

لباسکار صنعتی کسا