۲۶ آبان ۱۴۰۰ | 19:21
کد خبر : 69663

توسط شعبه همدان بیمه دانا منعقد شد؛

تفاهم نامه بیمه‌ای با جایگاه‌داران سوخت استان همدان

پیرو رایزنی‌های متعدد با نماینده جایگاه داران سوخت استان همدان تفاهم نامه‌ای جهت صدور بیمه‌نامه‌های آتش سوزی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان و مسئولیت مدنی اشخاص ثالث برای تمامی 105 جایگاه سوخت استان همدان در تاریخ سوم آبان ماه جاری در محل شعبه همدان منعقد شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، جلسه مذکور با حضور شلالوند نایب رئیس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت استان و محمد مقصودی رئیس شعبه همدان به‌همراه دکتر محمدرضا رامین فر مسئول دایره صدور و عباس متقی سرپرست بازاریابی منطقه ۷ برگزار شد و در خصوص تعامل بیشتر مذاکراتی صورت گرفت.

در این جلسه شلالوند ابراز امیدواری کرد که بهترین نوع خدمات از طرف شرکت بیمه دانا به جایگاه داران سوخت ارائه شود.

محمد مقصودی رئیس شعبه همدان بیمه دانا نیز در خصوص ارائه خدمات متفاوت با توجه به نیروی انسانی متخصص و بدنه کارشناسی توانمند اطمینان داد که این شرکت به بهترین نحو تعهدات خود را ایفا کرده و با بیمه‌گذار تعامل خواهد داشت.همچنین مقرر شد برای تمامی پرسنل و خانواده‌های ایشان شاغل در جایگاه‌های سوخت استان که بیش از ۱۰۰۰ نفر خواهد بود، با ارائه نرخ و شرایط مناسب تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی شرکت بیمه دانا قرار گیرند.

پیرو مذاکرات صورت گرفته و با توجه به اینکه شلالوند نایب رئیس جایگاه داران سوخت کشور نیز هست، انتظار می رود که بتوان قرارداد را بصورت کشوری منعقد کرد.

وی در پایان از همکاری صمیمانه مدیریت‌‌های بیمه‌های مسئولیت آقایان (حسینی، غلامی، تبریزی) و بیمه‌های آتش سوزی آقایان (صمدی، فصیحی و خانم کبودان) تشکر کرد.

 

 

لباسکار صنعتی کسا