۲۶ آبان ۱۴۰۰ | 18:59
کد خبر : 69567

مدیرعامل فولاد خوزستان و هیات همراه در تمرین امروز فولادمردان حضور یافتند

امین‌ ابراهیمی مدیرعامل، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و هیات همراه در تمرین امروز فولاد مردان حضور یافتند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان ضمن تشکر از حمایت مدیرعامل، هیات مدیره شرکت و هیات مدیره باشگاه، از همدلی و هم‌قسم شدن تمام اعضای تیم برای موفقیت و تلاش برای شادی مردم خوزستان و کارکنان تلاشگر شرکت فولاد خوزستان سخن گفت.

در ادامه امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن خوش‌آمدگویی به کادر فنی جدید و تشکر از کادر فنی سابق در جمع اعضای تیم فولاد گفت: مالک اصلی این باشگاه مردم خوزستان هستند، دلخوشی این مردم به باشگاه فولاد و ساق‌های شماست و انتظار داریم که با تمام توان برای مردم خوزستان بجنگید.

وی ادامه داد: امیدواریم برای آبرو و حیثیت باشگاه فولاد، تمامی اعضای مجموعه با غیرت همیشگی خود تلاش کنند و علاوه بر موفقیت بتوانند جام اخلاق را در میدان مسابقه کسب نمایند. مشارکت از دو بُعد همدلی و هم فکری تشکیل شده و قطعا با حضور آقای گرشاسبی مدیرعامل باتجربه و کاردان باشگاه و آقای نکونام به عنوان سرمربی، این مشارکت به طور کامل انجام خواهد شد و اتفاق‌های خوب و بزرگ را با کمک هم رقم بزنیم.

 

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ