۱۵ آبان ۱۴۰۰ | 19:40
کد خبر : 68151

روایت ۶ سال بیمه گری شعبه کردستان

مدیر شعبه کردستان از فعالیت های 6 ساله این شعبه سخن گفت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، فریدون ابراهیمی مدیرشعبه کردستان بیان داشت: با انجام تبلیغات در فضای مجازی موفق شدیم با بیش از ۶۰ نفر متقاضی نمایندگی مصاحبه کرده و بر اساس شایستگی های فردی و عملی، ۱۴ نفر نمایندگی جدید را به مجموعه بیمه تعاون استان اضافه کنیم و بنا داریم تا پایان سال تعداد نمایندگان به بیش از ۳۰ نفر افزایش پیدا کند.

مدیر شعبه کردستان همچنین مطرح کرد که با انعقاد تفاهم نامه بیمه ای با اتحادیه تعاونی های روستایی استان، هم اکنون زمینه تقویت فعالیت در صدور بیمه نامه در رشته های مختلف فراهم شده است.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی این شعبه برای افزایش تعداد بیمه گذاران و پرداخت سریع و صحیح خسارت به زیاندیدگان است که در نهایت موجب حفظ و افزایش بیمه گذاران خواهد شد.

ابراهیمی همچنین پیشنهاد داد: با توجه به ضرورت بهبود برندینگ شرکت بیمه تعاون، نسبت به تقویت بودجه تبلیغاتی اقداماتی صورت پذیرد.

مدیر شعبه کردستان افزود: تقویت رقابتی کردن نرخ ها برای افزایش احتمال موفقیت در مناقصات بیمه ای و افزایش نیرو برای تسریع در فرایند امور از دیگر مواردی است که می تواند به پیشبرد هرچه مطلوب تر اهداف شرکت بیمه تعاون در مسیر گسترش بازار هدف کمک کند.

لباسکار صنعتی کسا