۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 22:09
کد خبر : 6595

۱۱۴۰ نماینده جنرال و بیمه های زندگی سال گذشته در بیمه آسیا مشغول به کار شدند

بیمه آسیا در سال 1398 با جذب 193 نماینده حقیقی و حقوقی و 947 نماینده بیمه های زندگی و راه اندازی37 باجه و دفتر فرعی، نقش موثری در اشتغال زایی در کشور داشته است.

 

به گزارش برداشت روز به نقل ازروابط عمومی بیمه آسیا، مدیریت امور نمایندگان و کارگزاران بیمه آسیا در گزارش سالانه خود از شبکه فروش بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸ اعلام کرد: سال گذشته ۳۱۱ تقاضای نمایندگی جنرال پذیرفته و به بیمه مرکزی معرفی شدند، که از این تعداد، به ۱۷۱ نمایندگی حقیقی و ۲۲ نمایندگی حقوقی مجوز فعالیت اعطا شد.

بنابر این گزارش، همچنین بیش از ۱۰۰۰ تقاضای نمایندگی بیمه های زندگی در قالب آیین نامه ۹۶ شورای عالی بیمه، در سامانه بیمه آسیا ثبت گردیدکه از این تعداد، به ۹۴۷ نماینده مجوز فعالیت در فروش بیمه های زندگی صادر شد.

 

این گزارش می افزاید، اعتبار برند بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی، گستردگی فعالیت آن در اقصا نقاط کشور و جذابیت اقتصادی فعالیت در این شرکت، انگیزه افراد را برای اخذ نمایندگی از بیمه آسیا بسیار افزایش داده است و به همین دلیل، سالانه هزاران تقاضای نمایندگی در سراسر کشور ، به این شرکت ارسال می گردد. با این حال، با توجه به شاخص های بیمه آسیا و در راستای عمل به ضوابط و دستورالعمل های مربوطه و همچنین ظرفیت مناطق و استان ها، نسبت به جذب نمایندگان توانمند اقدام می شود.

این گزارش تصریح می کند، بدین ترتیب، بیمه آسیا در سال گذشته تنها در بخش توسعه شبکه فروش، با جذب ۱۱۴۰ نماینده، در افزایش اشتغال و توسعه کسب و کار در کشور، نقش تاثیرگذار خود را به نحو مطلوب به انجام رساند.

در ادامه این گزارش آمده است، اعطای مجوز به شرکت های نمایندگی برای راه اندازی۳۷ باجه و دفتر نمایندگی، درجه بندی نمایندگان حقیقی و حقوقی، تمدید اعتبار پروانه ۹۳۹ نمایندگی حقیقی و ۵۰ نمایندگی حقوقی، و اعطای کد فعالیت به ۱۵۵ کارگزاری حقیقی و ۲۶ کارگزاری حقوقی از دیگر اقدامات مدیریت امور نمایندگان و کارگزاران بیمه آسیا در سال ۱۳۹۸ بوده است

 

لباسکار صنعتی کسا