۲۴ مهر ۱۴۰۰ | 19:06
کد خبر : 65576

طرح شناسایی و تقدیر از استعدادهای درخشان و پذیرفته شدگان روستایی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ توسط پست بانک ایران اجرا می شود

سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره کل روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران گفت: همزمان‌ با فرارسیدن ۱۶ آذرماه و روز دانشجو، طرح شناسایی و تقدیر از استعدادهای درخشان و پذیرفته‌شدگان روستایی کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ حائز رتبه پایین تر از ۱۰۰۰ اجرا می‌شود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: سید رحمان حسین پور اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه این بانک به شکوفایی و توسعه اقتصادی و اجتماعی مناطق روستایی و کم برخوردار کشور، این طرح با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی بانک در حمایت از نخبگان و استعدادهای درخشان و ایجاد انگیزه در میان جوانان روستایی و ترویج فرهنگ علم و دانش در مناطق مذکور به اجرا در می‌آید.

حسین‌پور افزود: براساس این طرح از هر استان ۵ نفر برتر که دارای پایین‌ترین رتبه قبولی در دانشگاه‌های دولتی سراسر کشور باشند، از طریق باجه‌های خدمات بانکی روستایی پست‌بانک‌ایران شناسایی و پس از احراز هویت و صحت کارنامه قبولی، در فهرست نهایی ۱۶۰ نفره افراد دارای صلاحیت قرار گرفته و طی مراسمی در ۱۶آذر روز دانشجو مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در مراسم تقدیر از استعدادهای درخشان و قبول شدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۰، علاوه بر لوح تقدیر، جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی در قالب کارت هدیه پست‌بانک‌ایران به هریک از آنان اهدا می شود.

لباسکار صنعتی کسا