۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 17:38
کد خبر : 6499

رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن جاودانه شد

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،مردی از میان ما رفت که بی ریا و عاشقانه و بی ادعّا زیست و مظلومانه و غریبانه از این جهان رخت بربست و الگویی کم نظیر از خدمت به خلق و نوع دوستی را برایمان به یادگار گذاشت.

 

بیش از سی سال تلاش مجّدانه و مجاهدت های خالصانه این بنده متواضع و عاشق ، چنان در اذهان همکاران دور و نزدیک او نقش بسته است که بی شک ، او را همواره در خاطر تمامی اعضای خانواده بزرگ و تاریخ ساز بانک مسکن، زنده نگاه خواهد داشت.

 

خیرخواهی و دلسوزی برای همکاران و تلاش برای ارتقای نام و آرمان بانک مسکن و قلبی که همیشه به عشق مکتب ، مردم ، میهن و بانک می تپید ، دلیل محبتی است که پروردگار از او در دلهای بندگانش اراده فرموده است.

 

صداقتِ بی نظیر، مسئولیت پذیریِ مُجدّانه ، اهتمامِ مشفقانه، همدلی و فصاحت کلام، از جمله ویژگی هایی است که همواره از او در خاطرها باقی خواهد ماند.

 

بدون کمترین تردید، راه روشن او را در خدمت رسانی به هم میهنان و تعالی بیشتر بانک ادامه خواهیم داد و برای آن روح بزرگ، از درگاه خالق مهربان و صاحب سفره گسترده و پر نعمت و مالامال از رحمتِ رمضان ، علّو درجات آرزو می نماییم.

 

سفر این مدیر تلاشگر،صادق، مسوولیت پذیر،منصف و بی ادعا به ابدیت خسرانی برای نظام بانکی کشور است.جای خالی او حس خواهد شد و یادش ارجمند باقی خواهد ماند.

پایگاه خبری تحلیلی برداشت روز نیز برای خانواده محترم رحیمی انارکی،کارکنان زحمت کش بانک مسکن و تمامی عزیزان و‌دوستداران ایشان آرزوی صبر و شکیبایی از ایزد منان مسئلت می نماید.

همچنین تعداد کثیری از بنگاه ها و اشخاص حقیقی وحقوقی پیامهایی جهت این ضایعه دردناک ارسال نمودند که برخی از آنها عبارتند:

 

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور-دژپسند وزیر امور اقتصاد ودارایی-اسلامی وزیر راه و شهرسازی-همتی رئیس کل بانک مرکزی- عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای -حسین زاده رئیس شورای هماهنگی بانکها و مدیر عامل بانک ملی-کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی -بیگدلی مدیر عامل بانک ملت-دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت -لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران-مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون-حسین مهری مدیر عامل بانک صنعت ومعدن-فرزین مدیر عامل بانک کارآفرین-کریمی مدیر عامل بانک دی-معرفت مدیر عامل بانک سامان-فطانت مدیر عامل بانک آینده-نتاج مدیر عامل بانک مهر اقتصاد-مدیر عامل وهیات مدیره بیمه آرمان-محمدهاشم بت شکن مدیر عامل اسبق بانک مسکن و…

 

لباسکار صنعتی کسا