۱۸ مهر ۱۴۰۰ | 19:02
کد خبر : 64921

شرکت پالایش نفت تهران/

شتران ۹۵ هزارمیلیارد ریال افزایش سرمایه داد

افزایش سرمایه 95 هزار میلیارد ریالی شرکت پالایش نفت تهران از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها و صدور سهام جدید مورد تصویب سهام داران قرار گرفت.

به گزارش برداشت روز، مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت پالایش نفت تهران به منظور رعایت الزامات بهداشتی و همچنین براساس ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان بورس با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بصورت برخط و با حضور ۵۱/۸۴ درصد سهامداران و یا نماینده قانونی ایشان در ساعت ۸ صبح ۱۸مهرماه در این شرکت برگزار شد.

تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح ماده (۵) اساسنامه مرتبط با میزان سرمایه و تعداد سهام در دستور جلسه این مجمع قرار داشت که در نهایت بر اساس درخواست هیئت مدیره، تایید حسابرس و بازرس قانونی شرکت، موافقت سازمان خصوصی سازی، موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع عمومی فوق العاده شرکت، افزایش سرمایه شرکت از ۷۵ هزار میلیارد ریال به ۱۷۰ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها و صدور سهام جدید مورد تائید قرار گرفت.

تثبیت و پایداری حقوق سهام داران، جلوگیری از ریسک کسری نقدینگی، جلوگیری از افزایش هزینه های مالی، بهبود حد اعتباری شرکت و سهولت در تامین مالی بلند مدت طرح ها و پروژه ها و همچنین اصلاح ساختار مالی شرکت را می توان از جمله مزایای افزایش سرمایه شرکت پالایش نفت تهران برشمرد.

 

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا