۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 22:52
کد خبر : 6432

افزایش دارایی سهام‌داران بیمه کوثر

دارایی سهام‌داران بیمه کوثر با ثبت افزایش سرمایه شرکت افزایش یافت.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، افزایش سرمایه شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ ثبت و در به دارایی سهام‌داران اضافه شد.

نوید خاندوزی با اشاره به تصویب افزایش سرمایه ۴۱درصدی شرکت از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه‌ای در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، گفت: در این مجمع که در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ برگزار شد؛ سرمایه بیمه کوثر از مبلغ ۲هزارو۵۰۰میلیارد ریال به ۳هزارو۵۲۷میلیاردو۷۷۷ میلیون ریال تغییر یافت.

وی خاطرنشان‌کرد: ثبت این افزایش سرمایه نیز در اداره ثبت شرکت‌ها و نیز ادغام و ثبت افزایش سرمایه شرکت توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ انجام و در همان روز به دارایی سهام‌داران اضافه شد.

مدیر اقتصادی و سرمایه‌گذاری بیمه کوثر افزود: سهام‌داران می‌توانند پس از تکمیل ثبت‌نام در سامانه سجام و احراز هویت حضوری در دفاتر پیشخوان و کارگزاران منتخب، با مراجعه به نشانیhttps://ddn.csdiran.com  گواهینامه‌های خود (اوراق سهام) را دریافت کنند.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا