۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 21:56
کد خبر : 6412

شریعتمداری/توجه ویژه مدیریت کروزدر تامین نیازهای جامعه کارگری قابل تقدیر است

محمد شریعتمداری وزیر کار و رفاه اجتماعی در آستانه روز کارگر از خطوط تولید قطعات خودرو شرکت صنایع تولیدی کروز در جاده مخصوص بازدید کرد.

در این بازدید که معاونین و مدیران وزارت کار و رفاه اجتماعی و مدیران گروه صنایع تولیدی کروز حضور داشتند، شریعتمداری از کارآفرین این گروه صنعتی تجلیل کرد.

شریعتمداری در خصوص فعالیت شرکت کروز در زمینه منابع انسانی و رعایت موارد ایمنی ضمن کار گفت:

من در اینجا تلاش کردم که بدون حضور مدیریت شرکت با کارگران گفت و گوی صمیمانه داشته باشم .با توجه به فعالیت گسترده ای که شرکت کروز در کشور به عهده دارد هم در زمینه وضعیت ایمنی و بهداشت کارگاههای موجود و هم در زمینه تأمین حقوق اولیه زندگیکارگران در مقایسه با سایر واحدهای تولیدی کشور عملکرد مناسبی داشته است. بعلاوه مدیریت این مجموعه توجه ویژه ای به تأمین نیازهایجامعه کارگری در حوزه بهداشت و امنیت شغلی نیروی انسانی خود دارد و و کارگران نیز نسبت به مدیریت احساس رضایت دارند.

نکته قابل توجه  اینکه ۷۰ درصد پرسنل این شرکت را بانوان و شماری از آنان را زنان سرپرست خانوار تشکیل میدهند و توجه به این امر حائزاهمیت است.

وزیر کار و رفاه اجتماعی در بازدید از شرکت قطعه سازی کروز اظهار داشت:

علیرغم فشارها و محدودیت هایی که در تولید صنعتی کشور با آن مواجه بودیم، همین صنعتگران در تولید قطعاتی که از خارج وارد می شد تلاش بسیار و عملکرد موثری داشتند و علاوه بر تولید و تامین قطعات مهم ایربگ خودرو که پیش از این به کشور وارد می شد، موفق به طراحی تولید ماشین آلات و تجهیزات خاص شدند که کاری بسیار ارزشمند است.

به لطف خدا و تلاش این صنعتگران در تولید بخش قابل توجهی از قطعات به خودکفایی رسیدیم و شاهد رشد صعودی در حوزه صنعت کشور هستیم و آثار آن در اشتغال نیز ملموس است.

با وجود آنکه تعادل اشتغال در جهان به تبع شیوع ویروس کرونا بر هم خورده است و منجر به بیکاری ۳۵ میلیون کارگر در سطح جهان شده است، در کشورمان تا پیش از شیوع این ویروس شاهد شرایط بهبود یافته ای بودیم و امیدواریم پس از عبور از این شرایط شاهد ادامه این روند باشیم

لباسکار صنعتی کسا