۰۷ مهر ۱۴۰۰ | 18:35
کد خبر : 64002

وزیر صمت در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران وزارت صمت تاکید کرد:

تلاش برای حل مشکلات مردم، حرکت در مسیر شهداست

وزیر صنعت معدن و تجارت در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران وزارت صمت با تاکید بر جایگاه رفیع شهدا، حل مشکلات جامعه و مردم را در گرو حرکت در مسیر شهدای والامقام و ایثارگران دانست.

به گزارش برداشت روز، سیدرضا فاطمی ‌امین در جلسه دیدار با خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران وزارت صمت که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شد، با اشاره به فداکاری ها، جانفشانی ها و مجاهدت‌های شهدای والامقام و ایثارگران سرافراز در دوران دفاع مقدس هشت ساله و پس از آن، گفت: یکی از مهمترین جلوه های زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، تلاش و کوشش در مسیر حل مشکلات مردم است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: همه کسانی که مدعی تداوم راه شهدا هستند باید بدانند که ایران اسلامی توانمندی ها و ظرفیت های فراوانی دارد که اگر به درستی مورد استفاده قرار بگیرند قطعا مردم طعم شیرین‌ انقلاب اسلامی را خواهند چشید؛ لذا می بایست برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب همه پای کار بیایند و هیچ بهانه ای را مانع عینیت بخشیدن به آرزوهای بزرگ ملت ایران نبینند.

فاطمی‌امین در ادامه این دیدار با اشاره به آغاز برنامه های مدون و منظم این وزارتخانه در بخش های صنعت و معدن و تجارت، اظهار داشت: در این مسیر افق و چشم‌انداز خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم و با توجه به ظرفیت وزارت صمت ان‌شاءالله بتوانیم در آینده گزارش‌های قابل قبولی در خصوص عملکرد این وزارتخانه به مردم شریف ارائه دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیش از یک سوم چرخه اقتصادی کشور را در ارتباط با تکالیف و مأموریت های وزارت صمت دانست و آن را فرصتی برای خدمتگزاری عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با توجه به حمایت‌های خوب دولت و تعاملی که بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد، در این مدت کوتاه، دستاوردهای خوبی حاصل شده است که به زودی پیامدها و آثار آن برای مردم عزیز نیز ملموس خواهد بود.

وی در پایان با یادآوری جایگاه شهدا و ایثارگران و نقش آن‌ها در حفظ نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: ما در وزارت صمت، با دعای خانواده های شهدا و ایثاگر، تمام تلاش، توان و وقت خود را برای استفاده از فرصت‌هایی که در وزارتخانه وجود دارد در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه و رفع موانع و مشکلات اقتصادی کشور به کار خواهیم گرفت.

گفتنی است جلسه دیدار وزیر صنعت، معدن تجارت با خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، بعدازظهر امروز (۶ شهریور ماه) برگزار شد. در این جلسه خانواده شهدا نیز ضمن تشکر و قدردانی از توجه وزرات صمت به مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگر، نقطه نطرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مختلف ارائه دادند.

شاتا نیوز

لباسکار صنعتی کسا