۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | 09:42
کد خبر : 6178

در راستای اهداف توسعه ای و جهش تولید / راه‌اندازی سه خط تولید جاروبرقی، یخچال فریزر و کولر گازی پاکشوما

درکنفرانس خبری که در سالن موزه پاکشوما با حضور مرتضی میری رئیس صنف لوازم خانگی، عباس هاشمی مشاور عالی انجمن لوازم خانگی، حسین اسحقی قائم مقام مدیرعامل و محمدی مدیریت بازرگانی شرکت پاکشوما برگزار شد،استراتژی این گروه در سال جاری تشریح شد.

 

 

به گزارش برداشت روز،در این نشست گروه پاکشوما از راه‌اندازی خط تولید جاروبرقی با همکاری گروه‌های تحقیق و توسعه آسیایی و اروپایی با ظرفیت تولید ۳۰۰/۰۰۰ دستگاه در سال۹۹ خبر داد.

همچنین در این نشست خبر از رونمایی تولید یخچال فریز با همکاری پیشرفته‌ترین کارخانه تولید یخچال در خاورمیانه، شرکت مایدیا، ماشین آلات kuka آلمان و Comi ایتالیا به شکل رباتیک با ظرفیت تولیدی روزانه ۱۰۰۰ دستگاه یخچال فریزر و بزرگترین کارخانه تولیدی تهویه مطبوع خانگی در ایران (کولرگازی) با همکاری شرکت‌های آسیایی مایدیا و AUX در سال ۹۹ داده شد.

لازم به ذکر است، در سال ۱۳۹۹ زیرساخت تولیدی گروه پاکشوما از ۱۰۰/۰۰۰ متر مربع به ۲۰۰/۰۰۰ متر مربع افزایش یافت و گروه پاکشوما اولین و تنها کارخانه تولید ظرفشویی در ایران که با ظرفیت تولید ۳۰۰/۰۰۰ دستگاه در سال می‌باشد. همچنین گروه پاکشوما در حال حاضر بزرگترین کارخانه تولیدی انواع ماشین لباسشویی در خاورمیانه با ظرفیت تولید ۱/۰۰۰/۰۰۰ دستگاه در سال می‌باشد.

از استراتژی این شرکت می‌توان به  نوآوری پیوسته در ارائه محصولات جدید برای استمرار نشاط برندهای گروه پاکشوما، اشاره کرد که  در این راستا ۳ تا ۴ مدل محصول جدید در گروه‌های لوازم خانگی در هر سال و بهبود مستمر مدل‌های موجود جهت انطباق با نیازهای مصرف‌کنندگان با رعایت الزامات مصرف انرژی کمتر و کارکرد راحت‌تر با محصول،  را در سبد محصولات خود جا داده است .

 

خاطر نشان می‌شود، در حال حاضر گروه پاکشوما نماینده رسمی گروه کندی -هوور ایتالیا و مایدیا و آکس در ایران می‌باشد و در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی و سرمایه‌گذاری‌های مشترک در سال جدید یک برند بین‌المللی لوازم خانگی دیگر به سبد برندهای گروه پاکشوما اضافه خواهد شد.

 

 

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌