۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | 19:43
کد خبر : 61339

فولاد سفیددشت/

افزایش تولید۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و دست یابی ۱۰۵ درصدی به برنامه تولیدی سال ۱۴۰۰

بازدید نماینده مردم شریف شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بروجن از شرکت فولادسفیددشت چهارمحال و بختیاری انجام شد.

به گزارش برداشت روز، حجت الاسلام والمسلمین امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی به همراه مسعود ملکی فرماندار این شهرستان در بازدید از واحدهای آهن سازی و فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، در جلسه ای با محمود ارباب زاده مدیرعامل این شرکت در جریان اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در پنج ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ قرار گرفتند. در این دیدار، مدیرعامل فولاد سفیددشت به موفقیت های این شرکت اشاره کرد و گفت: افزایش تولید۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و دست یابی ۱۰۵ درصدی به برنامه تولیدی   سال ۱۴۰۰ علی رغم محدودیت های مصرف برق و شیوع ویروس کرونا، تأمین صددرصدی آب موردنیاز واحد احیا مستقیم از منبع پساب شهری شهرستان بروجن، پیشرفت بیش از  ۸۸ درصدی پروژه فولادسازی و ریخته گری، پیشرفت بیش از ۹۵ درصدی پروژه بریکت سازی و برگزاری آزمون استخدامی از مهمترین فعالیت های صورت گرفته این شرکت تا پایان مردادماه سال ۱۴۰۰ است.
محمود ارباب زاده در ادامه به تشریح نقشه راه شرکت تا سال ۱۴۰۴ پرداخت و ضمن ارائه برنامه توسعه پروژه های ۲۲گانه شرکت و توضیحاتی در خصوص وضعیت پیشرفت هریک از پروژه های مذکور، چالش های پیش رو در اجرای پروژه های مذکور را تبیین کرد. نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری از فضای کاری و همدلی ایجادشده بین مجلس شورای اسلامی و دولت جدید خبر داد و درباره اقدامات انجام شده در این خصوص به منظور تأمین آب پایدار در استان چهارمحال و بختیاری اطلاع رسانی کرد. دکتر جعفری همچنین بر لزوم تأمین برق پایدار در شرکت فولاد سفیددشت تأ کید و از اجرای پروژه نیروگاه نیز استقبال کرد. وی در خصوص آزمون استخدامی برگزارشده نیز بر رعایت سلامت و ضوابط کامل به منظور به کارگیری افراد شایسته و توانمند استان تأ کید کرد و ابراز امیدواری کرد روند روبه رشد شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری ادامه یابد

لباسکار صنعتی کسا