۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | 00:17
کد خبر : 5930

حمایت نقدی ۶۵۰ میلیون ریالی کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد از وزارت بهداشت

کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد با اهداء 650 میلیون ریال از حقوق فروردین ماه خود به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مدافعان سلامت کشور در مقابله با کرونا حمایت کردند.

به گزارش برداشت روزبه نقل ازروابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، با تصمیم کارکنان و حمایت مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد مبلغی بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال از حقوق فروردین ماه ۱۳۹۹ به عنوان کمک نقدی جهت حمایت از سیستم درمانی کشور در مبارزه با کرونا به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز شد.

کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد در کلیه سطوح سازمانی  اعم از مدیرعامل، مدیران ستادی، روسای مناطق ، کارشناسان دفتر مرکزی و استانی در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و همچنین قدردانی از کادر درمانی کشور بیش از ۶۵۰ میلیون ریال از حقوق فروردین ماه ۱۳۹۹ به نیابت از خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر از مدافعان سلامت کشور که به مانند مدافعان امنیت وطن تمام هستی خود را برای خدمت به ملت بزرگ و شریف ایران درطبق اخلاص گذاشته اند ، اعلام کردند.

مبلغ یاد شده طی یک فقره چک به شماره حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی IR030100004101033138031902 نزد بانک مرکزی واریز گردید.

لباسکار صنعتی کسا