۱۶ مرداد ۱۴۰۰ | 20:24
کد خبر : 58737

مدیر کارخانه شرکت انیاک عنوان کرد:

انیاک ظرفیت تعمیر ۵۰ هزار دستگاه کارتخوان را دارد

شرکت فن‌آوران انیاک ظرفیت تعمیر ۵۰ هزار دستگاه کارتخوان در ماه را دارد.

به گزارش برداشت روز، شرکت فن‌آوران انیاک در سال ۱۳۷۸ با هدف ارائه فناوری و خدمات مهندسی نوین در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات، تجارت الکترونیک و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی تأسیس شد. این شرکت از بدو تأسیس، تمرکز خود را بر ارائه راهکارهای نوین و دانش‌محور برای فعالان حوزه پرداخت و مراکز پردازش تراکنش‌های مالی، اپراتورهای حوزه ارتباطات، دفاتر خدمات، اصناف، واحدهای فروشگاهی و سایر سرویس‌دهندگان با هدف ارائه زیرساخت‌های توسعه خدمات،‌ قرار داد.

شرکت انیاک از سال ۱۳۹۸ با احداث یک کارخانه در منطقه شادآباد تهران، تعمیر و تولید دستگاه‌های کارتخوان را در سطح وسیع‌تری برعهده گرفته است. در روز ۲۲ تیرماه، در حاشیۀ بازدید از کارخانه شرکت فن‌آوران انیاک، با مدیر این کارخانه، سید جاسم موسوی درمورد امکانات و ظرفیت‌های آن به گفتگو نشستیم.

موسوی با ۳۰ سال سابقه فعالیت حرفه‌ای و ۱۸ سال سابقه در صنعت پرداخت، از سال ۱۳۹۸ و در هنگام تأسیس این کارخانه، با شرکت انیاک همراه شده است.

وی در مورد روند تأسیس کارخانه انیاک گفت: ما ساختمان این کارخانه را در مهرماه ۱۳۹۸ به‌صورت نیمه ‌ساخته تحویل گرفته و تا آذر ماه همان سال، این ساختمان را برای افتتاح تکمیل و آماده بهره برداری کردیم .

مدیر کارخانه شرکت انیاک ادامه داد: از این زمان به بعد، فرآیندهای تعمیر دستگاه‌های کارتخوان که با حدود تنها ۱۵ نفر از پرسنل واحد پشتیبانی در واحد مرکزی شرکت انجام می‌شد، با جذب و افزایش نیروهای متخصص و خلاق حوزه سخت افزار و تحقیق و توسعه، با چهره‌ای کاملاً فنی و تخصصی به محل کارخانه منتقل شد.

شایان ذکر است: پیش از تأسیس این کارخانه، واحد تعمیرات تنها پشتیبانی از کارتخوان‌های انیاک را برعهده داشت، اما پس از آن، فعالیت‌ کارخانه را گسترش داده و تعمیر کارتخوان‌های سایر مجموعه‌های فعال در صنعت تراکنش را نیزتحت پوشش قراردادیم.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌