۲۵ تیر ۱۴۰۰ | 23:02
کد خبر : 56571

مدیر عامل بیمه ایران معین :

بیمه ایران معین ۸۰۰ میلیارد تومانی می شود

شرکت بیمه ایران معین قصد دارد سرمایه خود از محل مطالبات سهامداران و سود انباشته حداقل به 800 ملیارد تومان افزایش دهد.

به گزارش برداشت روز، داریوش محمدی، مدیر عامل شرکت بیمه ایران معین روز پنج شنبه ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰ در نشست خبری آنلاین در پاسخ به پرسش خبرنگار اخبار پولی مالی مبنی بر اینکه آیا برای صنایع سبز( دوست محیط زیست) در مناطق آزاد پوشش خاص و یا قیمت های متفاوتی درنظر گرفته اید یا خیر؟ پاسخ داد:بیمه ایران معین در راستای مسئولیت های اجتماعی خود گام هایی را برداشته است اما اینکه مشخصا در یک مکان و یا پرتفوی خاصی ورود پیدا کند خیر.

وی افزد:همانطور که مطلع هستید، در سرزمین اصلی کنسرسیومG8+ 1 فعالیت می کند و در این کنسرسیوم شرکت های بیمه فعال در حوزه بیمه های انرژی سهم دارند، ما مکاتباتی را با بیمه ایران انجام داده ایم که در صورت موافقت، ایران معین با توجه به اینکه به عنوان یک بیمه گر سرمایه بالایی دارد و همچنین دانش فنی خوبی در حوزه انرژی درشرکت انباشته شده در این حوزه ورود پیدا می کند. اگر این اتفاق بیفتد تغییرات راهبردی در پرتفوی شرکت رخ خواهد داد.

مدیر عامل بیمه ایران معین در بخش دیگری از سخنان خود گفت:۱۱ درصد پرتفوی بیمه ایران معین بیمه انرژی است که نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده و سعی داریم سهم بیمه های انرژی شرکت را افزایش دهیم.

محمدی در ادامه با اشاره به این مطلب که تنوع ترکیب پرتفو شرکت بیمه ایران معین در زمان کرونا کمترین آسیب را دیده است افزود: اجرای طرح مهر ایران معین در زمان کرونا برای اینکه درآمد شرکت کمترین آسیب را ببیند که علاوه بر تثبیت درآمد موجب افزایش درآمد شرکت نیز شده و البته این طرح همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: سود خالص شرکت بیمه ایران معین در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ ۳۳ درصد افزایش داشته است به صورتی که از ۲۸۱ میلیارد تومان به ۳۷۱ میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیر عامل بیمه ایران معین با اعلام این مطلب که بیمه ایران معین وارد باشگاه شرکت های بیمه ای بیش از ۵۰۰ میلیارد تومانی شده است گفت : همانطور که اطلاع دارید بیمه مرکزی به تمام شرکت های بیمه ای که مجوز قبولی بیمه اتکایی دارند اولتیماتوم داده که تا شهریور ماه ۱۴۰۰ سرمایه خود را بایستی به بالای ۵۰۰ ملیارد تومان افزایش دهند که البته این افزایش سرمایه بایستی ثبت شود در غیراین صورت مجوز اتکایی آنها لغو خواهد شد که شرکت بیمه ایران معین در۱۹ اسفند ماه ۹۹ این افزایش سرمایه ۵۶۰ ملیارد تومان را به ثبت رسانده است.

مدیر عامل بیمه ایران معین در پایان افزود : این شرکت با موافقت سهامداران قصد دارد سرمایه خود از محل مطالبات سهامداران و سود انباشته شرکت تا پایان شهریور سرمایه خود را حداقل به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش دهد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ