۱۹ تیر ۱۴۰۰ | 19:40
کد خبر : 55814

با تائید سهامداران:

صورت‌های مالی بیمه ایران معین تصویب شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ایران با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران برگزار و صورت های مالی به تصویب رسید.

به گزارش برداشت روز، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ایران معین به منظور بررسی عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی مدیریت کرونا در محل‌ دفتر ارتباطی تهران و با حضور ۱۰۰ درصد سهامداران، اعضای هیات مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان حسابرسی، در تاریخ ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزارشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی بیمه ایران معین، در ابتدای این جلسه داریوش محمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو نفر ازهمکاران فقید این شرکت، مراتب قدردانی خود را نسبت به تلاش و کوشش کارکنان و شبکه فروش اعلام و گزارش عملکرد هیات مدیره در سال ۹۹ را به سهامداران ارائه کرد.

پس از ارائه گزارش عملکرد و استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی و ‌تعیین تکلیف بندهای گزارش، سهامداران به اتفاق آراء صورت‌های مالی را تصویب کردند.

همچنین سید رسول تاجدار رییس هیات مدیره بیمه ایران و رییس مجمع سالانه بیمه ایران معین، از زحمات هیات مدیره و‌ کارکنان شرکت بیمه ایران معین قدردانی و تشکر نموده و بر ادامه رویکردهای موفقیت آمیز شرکت تاکید کرد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ