۱۴ تیر ۱۴۰۰ | 21:44
کد خبر : 55359

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا به صورت آنلاین برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور حداکثر سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان حسابرسی و دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران به صورت آنلاین برگزار شد و صورت های مالی منتهی به سال 1399 این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با استناد به گزارش ارائه شده فعالیت های شرکت توسط هیأت مدیره به مجمع و سهامداران، تولید حق بیمه این شرکت در سال ۱۳۹۹ را بالغ بر ۸۴۱۰۴ میلیارد ریال اعلام کرد که با در نظر گرفتن الگوی اصلاح ساختار پرتفوی بیمه ای با ۴۰ درصد رشد همراه بوده است.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا نسبت خسارت این شرکت در سال ۱۳۹۹ را ۵۵ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: بیمه آسیا در سال ۱۳۹۹، ۴۶۱۰۳ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان پرداخت کرده است.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به سهم ۱۰٫۳۴ درصدی بیمه آسیا از کل بازار بیمه و ۱۵٫۰۲ درصدی از بازار بیمه خصوصی کشور اظهار امیدواری کرد که علیرغم شرایط سخت حاکم بر بازار بیمه کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا، روند رو به رشد سهم بیمه آسیا از صنعت بیمه کشور در سال ۱۴۰۰ تداوم داشته باشد.

مدیرعامل بیمه آسیا از خانواده پرتلاش بیمه آسیا که در ایام شیوع ویروس کرونا با همدلی و همراهی حضور داشتند و خدمات بیمه ای مناسب و شایسته ای را به مردم ارائه کردند، سپاسگزاری و از همکاری بیمه مرکزی ج.ا. ایران و سندیکای بیمه گران ایران قدردانی کرد.

در ادامه حسابرس و بازرس قانونی به ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در سال ۱۳۹۹ پرداخت و معاونت مالی و اقتصادی بیمه آسیا با ارائه دلایل و مستندات، پاسخگوی بندهای گزارش حسابرس بود.

تصویب صورت های مالی سال ۱۳۹۹، تقسیم ۱۰۰ریال سود بابت هر سهم بین سهامداران بیمه آسیا، تصویب بودجه ۲۰میلیارد ریالی به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی و انتخاب آقای غلامرضا سرلک، معاون بیمه های اموال به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره به اتفاق آرای حاضرین، بخش بعدی مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا بود.

همچنین در این مجمع سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه آسیا تعیین شدند.

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا در ساعت ۹ روز دوشنبه ۱۴ تیرماه سال جاری آغاز شد و در ساعت ۱۱ به پایان رسید.

گفتنی است، با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مجمع شرکت بیمه آسیا با حضور حداکثر ۱۵ نفر از سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار شد و سهامداران به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور،مجمع را به صورت برخط (آنلاین) از طریق پایگاه اطلاع رسانی شرکت بیمه آسیا به نشانی www.bimehasia.com امشاهده کردند.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا