۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | 19:39
کد خبر : 53594

مسابقه مهارت تراشکاری ذوب آهن اصفهان

درجلسه ای که در ۲۲ خرداد ماه در محل دفتر مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت برگزار شد، نفرات برتر اولین دوره آموزشی و مسابقه مهارت تراشکاری در ذوب آهن اصفهان معرفی شدند و هدایای خود را دریافت کردند.

به گزارش برداشت روز، بهرام امینی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی با تشریح اهداف مسابقه مهارت تراشکاری در سطح شرکت که با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان اصفهان برگزارشد، گفت: مسابقه مذکور با توجه به نقش اساسی و کاربردی تخصص و مهارت تراشکاری در صنعت و جایگاه ویژه آن در ذوب آهن، با هدف حفظ دانش موجود، شناسایی تراشکاران موفق و برتر شرکت، تقویت آموزشی آن ها و بهره برداری از توان بالقوه فنی آن ها در آموزش و به روز رسانی مهارت و توان دیگر تراشکاران برگزارشد .
مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت از نفرات برگزیده درخواست کرد به عنوان سفیران آموزش شرکت، مهارت خود را به دیگر کارکنان انتقال داده و پاسخگوی نیاز های فنی کارخانه باشند.

وی تاکید کرد: چنین مسابقاتی در آینده در سایر رشته های فنی و شغلی کارخانه برگزار خواهد شد و در مراحل بعدی نیز چنین مسابقاتی با حضور تیم های مشابه از کارخانجات دیگر به صورت مسابقه و انجام طرح های مشترک برگزار می شود و انتظار می رود که همکاران با استقبال بیشتری در آن شرکت کنند.

شایان ذکر است؛ در این مسابقه ۷۰ نفر از همکاران تراشکار شرکت کرده و ۴۷ نفر از آن ها موفق به حضور در امتحان پایانی شدند و پس از طی آزمون های تئوری و عملی در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ با داوری اساتید سازمان فنی حرفه ای استان اصفهان ۶ نفر از همکاران به ترتیب زیر برگزیده و معرفی شدند:

۱- امیر عباس کریمی شاغل در کارگاه ۴۸، دیپلم و ۲ سال سابقه کار.

۲- رحمان رحمانی شاغل در کارگاه ۴۸ ، سیکل و دارای ۱۵ سال سابقه کار.

۳- محمد دادیان، شاغل در کک سازی، فوق دیپلم ودارای ۱۱ سال سابقه کار.

۴- محمد میرابیان، شاغل در مدیریت تولید و توزیع برق، لیسانس و دارای ۱۳ سال سابقه کار.

۵- مجید حق پناه، شاغل در کک سازی ، فوق دیپلم و دارای ۸ سال سابقه کار.

۶- اسماعیل مشهدی شاغل در کارگاه ۴۸، سیکل و دارای ۲۰ سال سابقه کار.

 

لباسکار صنعتی کسا