۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | 19:27
کد خبر : 53543

ثبت رکوردهای جدید تولید در مجتمع فولاد بناب

مجتمع فولاد صنعت بناب، در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، با همت، ‌همدلی و مدیریت جهادی شتاب رشد و بهبود تولید را در پیش گرفته و توانسته است رکوردهای جدید تولید از بدو تاسیس را در اردیبهشت تجربه کند.

به گزارش برداشت روز، ثبت ۷ رکورد جدید تولید ماهانه در خطوط مجتمع فولاد صنعت بناب اعم از رکورد تولید ماهانه در مجموع ذوب و نورد ۱۰۶۲۸۰ تن در کل خطوط مجتمع در اردیبهشت‌ صورت گرفته و از بدو تاسیس بی‌سابقه بوده است که از این میزان تولید ماهانه ۱۹۹۳۴ تن در خط ۲ نورد شاهین، ۳۲۱۸۹ تن در خطوط نورد سهند، ماهانه ۶۲۱۹۵ تن در کل خطوط نورد و تولید ماهانه ۲۸۵۸۶ تن در ذوب شاهین، ۱۵۴۹۹ تن در ذوب شهریار و در مجموع خطوط تولید ماهانه ۴۴۰۸۵ تن در خطوط ذوب در اردیبهشت از بدو تاسیس این مجموعه فولادی بی‌سابقه بوده است.

انسجام‌بخشی به تولید و تامین مواد اولیه، اقلام مصرفی، اصلاح زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف و حرکت با نیاز روز در بهره‌مندی از دانش و توان داخلی در دستور کار مدیریت مجموعه قرار گرفته است که با نگرش رشد و توسعه همزمان در بخش‌های مختلف مجموعه در حال انجام است و با اولویت قرار دادن امورات کارکنان اعم از مسائل رفاهی و آموزشی، صورت می‌پذیرد.

نگاه ویژه به بازار مصرف داخلی و خارجی و برنامه‌ریزی برای رسیدن به سهم بیشتر از بازار مصرف کشور و همچنین افزایش میزان صادرات و توسعه بازار در کشورهای عربی، حاشیه خزر و ایجاد بازارهای صادراتی جدید از اهداف پیش‌رو خواهد بود.

مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروی متعهد، متخصص و دانش و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوان‌ترین و فعال‌ترین مجموعه‌های فولادی کشور است که محصولات فولادی خود را باکیفیت بالا روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کند.

روابط عمومی فولاد صنعت بناب

لباسکار صنعتی کسا