۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | 20:35
کد خبر : 51921

مدیر عامل شرکت پتروشیمی کارون:

برای استانی‌سازی مانند بومی‌سازی امتیازات ویژه در نظر بگیرید

علیرضا صدیقی زاده مدیر عامل شرکت پتروشیمی کارون با حضور در «اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر» گفت: واحد‌های تولیدی باید تلاش کنند تا کیفیت، مدیریت بر کیفیت و تعهد بر کیفیت در ارائه محصولات خود را سرلوحه کار قرار دهند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون، در دومین روز از برگزاری «اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر» پنج تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین واحد‌های تولیدی منطقه و شرکت پتروشیمی کارون منعقد شد.

علیرضا صدیقی‌زاده، مدیرعامل این شرکت نمایشگاه حاضر در منطقه بندر ماهشهر را کاری ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد که منطقه ماهشهر بتواند تبدیل به مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌ها از نقاط مختلف کشور شود.

وی در ادامه گفت: واحد‌های تولیدی باید تلاش کنند تا کیفیت، مدیریت بر کیفیت و تعهد بر کیفیت در ارائه محصولات خود را سرلوحه کار قرار دهند.

مدیرعامل پتروشیمی کارون خواستار قراردادن امتیاز ویژه برای خرید از استان شد و ادامه داد: همانطور که برای داخلی‌سازی امتیاز ویژه وجود دارد باید برای خرید استان و استانی‌سازی نیز امتیازات ویژه در نظر گرفته شود.

شرکت پتروشیمی کارون در این نمایشگاه پنج تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های شیمی سازان پاسارگاد، پترو کیمیای آروین، یکه سازان آب و خاک، صنایع کنترل دقیق پارت، قلعه فن آوری مهتران زاگرس در زمینه‌های اسید سولفوریک ۹۸٪، پروژه EPC مبدل تانتالوم، ساخت ۲۰ هزار پالت چوبی، تعمیر و بازسازی بردهای زیمنس، مهندسی معکوس و ساخت قطعات یدکی پمپ‌های مولتی استیج انعقاد کرد.

لازم به ذکر است؛ با انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها ۷۳ نفر از نیروهای بومی به طور مستقیم و ۱۱۷ نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌