۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | 20:13
کد خبر : 51869

با حمایت معنوی پژوهشکده بیمه

پانزدهمین رویداد فیناپ برگزار خواهد شد

پانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع اینشورتک، پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ با حمایت و همکاری ازکی، بیمیتو و پلنت و با حمایت معنوی پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد و میزبان صاحب‌نظران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری‌های بیمه خواهد بود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، اینشورتک به استفاده از فناوری‌های نوین برای کاهش ریسک و افزایش کارایی در صنعت بیمه اشاره دارد و ضمن ارتقای سهولت در صنعت بیمه و صرفه‌جویی در فرآیندهای سنتی خرید بیمه کمک می‌کند تا محصولات و خدمات بیمه در دسترس همگان قرار بگیرد. از این‌رو آشنایی بیشتر با مفهوم اینشورتک، بازیگران آن و چالش‌های این حوزه، موضوعی مهم برای علاقه‌مندان، مدیران و متخصصان صنعت بیمه است.
بر این اساس پانزدهمین رویداد فیناپ به موضوعاتی همچون چالش‌های استارت‌آپ‌های بیمه با شرکت‌های رگولاتور، سرمایه‌گذاری در حوزه اینشورتک، مشتری‌مداری در فضای اینشورتک و دیجیتال، برندینگ دیجیتال در ایران و تجربیات جهانی در رابطه با اینشورتک می‌پردازد و با حضور سخنرانانی از سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مرتبط با بیمه و اینشورتک برگزار می‌گردد. ستار هاشمی «معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، غلامرضا تاج‌گردون «مدیرعامل بیمه سرمد»، یونس مظلومی «مدیرعامل بیمه تعاون»، تیم لطیف «رئیس هیئت‌مدیره ازکی و بیمیتو»، علیرضا ماهیار «مشاور حوزه فناوری و نوآوری»، حمیدرضا نورعلیزاده «جانشین مدیرعامل در تحول دیجیتال شرکت بیمه سامان»، حامد شیدائیان «بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره ذهن چابک»، حسین حسینی «قائم‌ مقام مدیرعامل بیمه دانا»، مهدی صارمی «بنیان‌‌گذار استارتاپ لیتیوم»، حامد ولی‌پوری «مدیرعامل ازکی و بیمیتو»، محمود کریمی «مدیرعامل مرکز نوآفرینی پلنت»، حامد عابدینی «معاون نوآوری و برنامه‌ریزی بیمه البرز»، مهدی ایمانی مهر «قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات خبره» و رسول قربانی «سردبیر پایگاه خبری راه پرداخت» از سخنران‌ها و اعضای پنل این رویداد هستند.
پانزدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۲۰ خرداد‌ماه ۱۴۰۰، در کارخانه نوآوری، سوله پلنت، ضبط و از ساعت ۱۳ تا ۱۸ به صورت زنده و مستقیم از کانال آپارات فیناپ و بسترهای پخش زنده قابل مشاهده خواهد بود.
علاقه‌مندان به موضوع اینشورتک جهت ثبت‌نام و دریافت محتوای این رویداد می‌توانند به نشانی https://evnd.co/o7rJV مراجعه فرمایند.

لباسکار صنعتی کسا