۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | 20:09
کد خبر : 51859

گزارش:

قابلیتی جدید با کاربرد آسان با خدمات پرداخت عوارض تاپ

خدمات پرداخت عوارض خودرو که بخشی از قابلیت‌های اپلیکیشن تاپ است، به صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد.

به گزارش برداشت روز، مدت‌هاست پرداخت عوارض خودرو و مواردی مانند آن به صورت سریع و بدون دخالت دادن پول کاغذی، امکان‌پذیر است. شما می‌توانید تنها با استفاده از یک تلفن همراه و نصب اپلیکیشن آن، خدمات وسیعی را در اختیار داشته باشید که یکی از آن‌ها خدمات عوارض آزادراه ها است. البته، این قابلیت تنها خدمت آنلاین پرداخت نیست و در کنار آن بسیاری از خدمات تنها در یک اپلیکیشن ارائه می‌شوند.
افراد زیادی وجود دارند که شاید به دلیل شرایط کاری خود نیاز به سفرهای مختلفی داشته باشند. در این شرایط بحث عبور و مرور و استفاده از آزادراه ها می‌تواند به یک موضوع ناراحت ‌کننده تبدیل شود؛ چرا که باید مدام عوارض تعیین شده آن پرداخت شود.
از سال ۹۷ برای اولین بار و به صورت آزمایشی طرح پرداخت الکترونیکی عوارض اجرا شد. به این صورت که تمام رانندگان هنگام عبور از آزادراه باید عوارض را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند. برای این کار به هر راننده تا ۷۲ ساعت فرصت داده می‌شود تا هزینه را پرداخت کند، در غیر این صورت متخلف شناخته شده و جریمه می‌شود. در آزادراه‌هایی مانند :
تهران-قم، کرج-قزوین، قزوین-زنجان، تهران-ساوه، ارومیه-تبریز، شهید رجایی-بندرعباس، تهران-شمال، همت-کرج و … پرداخت عوارض به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. این طرح در آینده برای تمام آزادراه‌ها انجام می‌شود.
قابلیتی جدید با کاربرد آسان با خدمات پرداخت عوارض تاپ
خدمات پرداخت عوارض خودرو که بخشی از قابلیت‌های اپلیکیشن تاپ است، به صورت رایگان در دسترس همگان قرار دارد.باید توجه داشت که رابط کاربری تاپ به صورتی طراحی شده است تا شما برای استفاده از آن و پرداخت عوارض آزادراه ها تنها نیاز به فشردن چند دکمه داشته باشید تا در نهایت کار پرداخت به سرعت انجام شود. همچنین، این رابط کاربری با ظاهری کاربرپسند طراحی شده است که مجموعه‌ای از خدمات پرداخت آنلاین را شامل می‌شود.
گفتنی است، علاوه بر عوارض می‌توان خدمات مختلفی در بخش خودرو در اپلیکیشن تاپ یافت که به جرات می‌توان آن را یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های پرداخت دانست.

 

قابلیتی جدید با کاربرد آسان با خدمات پرداخت عوارض تاپ

لباسکار صنعتی کسا