۰۹ خرداد ۱۴۰۰ | 19:32
کد خبر : 51562

فروش فولاد امیرکبیر کاشان ۲۳۸ درصد رشد کرد

گزارشی از عملکرد یک ماهه فولاد امیرکبیر کاشان با نماد فجر برای دوره منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در ۲ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد ۲۳۸ درصدی همراه شده است.

به گزارش برداشت روز، میزان فروش شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در اردیبهشت امسال برابر با ۴,۱۹۴,۷۰۹ میلیون ریال بوده است که از این میزان سهم فروش در بازار داخلی ۳,۷۱۶,۶۹۲ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز برابر ۴۷۵,۶۹۸میلیون ریال بوده است. همچنین جمع درآمد ارائه خدمات نیز در این یک ماهه برابر با ۲,۳۱۹ میلیون ریال بوده است.

میزان تولید انجام شده در مدت یک ماهه اردیبهشت سال ۱۴۰۰ توسط شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به این صورت بوده است: ۲۱هزارو۷۰۵تن محصول اسید شویی،۲۱هزارو۶۶تن محصول نورد سرد، محصول گالوانیزه نیز به مقدار ۱۱هزارو۹۱۱تن و در نهایت محصول خط برش و رفرمینگ نیز به مقدار ۱۶ تن تولید شده است.

در مجموع شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ۱۴۰۰ توانسته است درآمدی بالغ بر ۶,۶۹۸,۵۰۹ میلیون ریال به ثبت برساند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته که عدد ۱,۹۷۷,۲۵۵میلیون ریال بدست آمده، با رشد ۲۳۸درصدی همراه گشته است.

شایان ذکر است بیشترین محصول به فروش رفته در بازار داخلی و صادراتی فولاد امیرکبیر کاشان محصول گالوانیزه بوده است.

همچنین کل درآمد حاصل از فروش در بازار داخلی برابر با ۵,۸۱۷,۱۳۶ میلیون ریال و سهم بازار صادراتی ۷۷۷,۷۲۲ میلیون ریال و جمع درآمد ارائه خدمات نیز ۱۰۳,۶۵۱میلیون ریال بوده است.

دنیای معدن

لباسکار صنعتی کسا