۰۸ خرداد ۱۴۰۰ | 19:53
کد خبر : 51425

افتتاح طرح توسعه صنایع سلماس نسج توسط وزیر صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت در سومین روز از سفر خود به استان آذربایجان غربی با حضور در شهرستان سلماس طرح توسعه ای صنایع سلماس نسج را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از شاتا، صنایع سلماس نسج از سال ۱۳۶۱ در حوزه صنایع نساجی فعالیت می‌کند.

شرکت صنایع نساجی سلماس نسج با تکیه بر دانش روز صنعت نساجی در سال ۱۳۸۳ مطالعات خود را در زمینه شناخت بازار صنعت نساجی ایران و جهان ، آغاز نموده و پس از بررسی های انجام شده توسط کارشناسان خود تولید انواع نخهای فیلامنت تابدار و رنگی را در کانون فعالیتهای خود قرار داد.

شرکت سلماس نسج در سال ۱۳۸۵ اقدام به واردات و نصب دستگاههای مدل ۲۰۰۶ شرکت های OBEM و RIETER نموده که علاوه بر توانایی تولید انواع نخ های تاییده شده با یکنواختی زیاد و پکیج وزنی بالا توانایی دولاکردن و کیبیلینگ انواع نخ های فیلامنت را نیز داراست.

این شرکت هم اکنون با برخورداری از آزمایشگاه های مجهز کنترل کیفی نخ و همچنین تجهیزات کالیبراسیون دستگاههای تولیدی از یک سو و توجه خاص به مواد اولیه وارداتی از سوی دیگر توانسته، محصولات خود را در رده برترین های کیفی کشور قرار دهد .

جمعی از معاونان و مدیران وزارتخانه، استاندار، نماینده سلماس در مجلس و مدیران استانی آذربایجان غربی در این بازدید علیرضا رزم‌حسینی را همراهی نمودند.

گفتنی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت برای انجام یک سفر کاری سه روزه از پنج شنبه شب در استان آذربایجان غربی به سر می‌برد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌