۰۸ فروردین ۱۳۹۹ | 17:41
کد خبر : 5083

پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت به مناسبت فرارسیدن نوروز

پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت به مناسبت فرارسیدن نوروز

بسم اللّه الرحمن الرحیم

بار دیگر بهار از راه می رسد، رویش گل و بنفشه طبیعت را فرا می گیرد و موسیقی بهار و نمایه های آن در تازه شدن طبیعت و سرمستی گل و سبزه و چمن زاران نمایان می شود. نوروز شادمانه ترین لحظه های زندگی و زیباترین آیین ایرانی است، می توان گفت بهار نماد اعجاز خلقت هستی است که در آن طبیعت دوباره بعد از زمستانی سخت، زنده می شود و تن پوشی از سبزی و بالندگی را بر تن می نماید. آغاز سال جدید، موسم تجدید عهد ما با بهار و بهار آفرین است و پیوند دوباره با آرمان ها و آرزومایمان. بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول؛ آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن.

شرکت صنایع تولیدی کروز در این سال هایی که گذشت توانست با همت و کوشش بی دریغ کلیه همکاران در مسیر رشد و توسعه، با اجرای پروژه های متفاوت گام هایی موثر در عرصه صنعت قطعه سازی کشور بردارد و در این مقطع حساس کنونی پیش آمده ناشی از تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، می طلبد که در ادامه مسیر با عزمی راسخ و فعالیت مستمر و بهره گیری از تجارب و توانمندی های کلیه پرسنل جهت عبور از بحران ها حرکت کنیم.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیئت مدیره و مدیران ارشد، فرارسیدن سال نو و عید نوروز باستانی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و به نوبه ی خود از زحمات بی شائبه کلیه پرسنل در سال ۱۳۹۸ قدردانی می نمایم. در این روزهای سخت و بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا، امیدوارم با رعایت نکات بهداشتی به‌زودی از این مهمان ناخوانده رهایی یابیم و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی، موفقیّت و ایّامی نیک و پربار را برای تمامی همکاران محترم و خانواده معزّز آنان در سال جدید، مسألت می نمایم. امید است با استعانت از ذات لایزال الهی و با بهره گیری از توانمندی های شایسته، انسجام کاری بیشتر و همدلی، همفکری و هم افزائی، سالی پر برکت در مسیر خدمت در عرصه قطعه سازی و خودروسازی کشور، پیروز و سربلند سپری کنیم.

موفق و پیروز باشید

نادر عبدالحسینی سخا

لباسکار صنعتی کسا