۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | 19:35
کد خبر : 49928

مدیرعامل فولاد هرمزگان در دیدار با کارکنان روابط عمومی:

روابط عمومی قوی ، موفقیت سازمان را به همراه دارد

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیرعامل فولاد هرمزگان با کارکنان روابط عمومی این شرکت دیدار و ضمن تبریک این روز در سخنان مهمی نقشه راه و وظایف روابط عمومی را ترسیم کرد.

به گزارش برداشت روز، عطاء معروفخانی در ابتدای این دیدار و در بخش اول سخنان خود از زحمات روابط عمومی تقدیر و اظهار داشت : بنگاه های موفق روابط عمومی های موفقی را در کنار خود دارند و هر چقدر روابط عمومی قوی باشد و خوب عمل کند موفقیت بنگاه اقتصادی را در همه حوزه ها به همراه دارد.

وی اظهار داشت: رصد کردن رقبای داخلی و خارجی و تبلیغات در جذب مشتری نقش اساسی و کلیدی دارد.

مدیر عامل فولاد هرمزگان اهمیت روابط عمومی را در سطح سایر معاونت ها دانست و گفت : اگر روابط عمومی خوب عمل کند دیگر فعالیتها در معاونت های دیگر هم دیده می شود و در نهایت عملکرد شرکت قطعا منعکس خواهد شد .

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان یکی از وظایف اصلی روابط عمومی را برند سازی عنوان کرد و گفت : کمپانی های بزرگ دنیا، تبلیغات موثر را یکی از روش های اصلی برند سازی می دانند و

ما در کشورمان می بایست در برند سازی محصول خود بیشتر و بهتر عمل کنیم ، زیرا اگر محصول ما به یک برند جهانی تبدیل شود منجر به ارتقا کیفیت و پیشرفت تکنولوژی و افزایش درآمد می گردد و افزایش درآمد شرکت منجر به توجه بیشتر به وضعیت معیشت کارکنان می گردد ؛و این مهم وظیفه روابط عمومی و کارکنان آن را سنگین تر می کند .

✅مهندس معروفخانی بخش بزرگی از موفقیت ها کسب شده را مرهون عملکرد خوب روابط عمومی در معرفی شرکت و محصولات آن از طریق تبلیغات دانست و با تاکید بر اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی گفت : تبلیغات موثر در رسانه ها باعث ایجاد برند و رشد شرکت می شود .

✅معروفخانی با اشاره به اهمیت و نقش کارگران در تولید کیفی، ایجاد انگیزه و جو روانی مثبت در بین کارکنان را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی دانست و گفت : اگر روابط عمومی این جو مثبت را ایجاد کند کارکنان پرتلاش و گرانقدر هم با انگیزه فعالیت می کنند و منجر به بالا رفتن تولید و کیفیت محصول می شود و هر چقدر کیفیت محصول ارتقا یابد تضمین در فروش به مشتریان داخلی و خارجی را در پی دارد .

✅مهندس معروفخانی با اشاره به تولید فکر و ایجاد انگیزه در سازمان گفت : استعداد رسانه ای کارکنان روابط عمومی نسبت به دیگر کارکنان شرکت بالاتر است پس کارکنان روابط عمومی می بایست در اتاق فکر خود تولید فکر و محتوای مناسب در راستای بالاتر رفتن انگیزه همکاران داشته باشند . نتیجه بالا رفتن انگیزه کارکنان ارتقا کیفیت کالا و فروش محصول و در نهایت افزایش درامد است که در پی افزایش درامد کیفیت معیشت کارکنان هم ارتقا خواهد یافت .

✅معروفخانی رصد اخبار در رسانه ها و پاسخگویی را وظیفه دیگر روابط عمومی دانست و گفت: انتشار اخبار شرکت و رصد اخبار در رسانه ها ، پاسخگویی مناسب ، به موقع و با درایت را از اهم کارهای روابط عمومی عنوان کرد.

✅معروفخانی در بخش دوم از سخنان خود به اهمیت کارکنان در همه رده های سازمان پرداخت و گفت : اعتقاد بنده این است که انگیزه کارکنان با موفقیت شرکت گره خورده و افزایش انگیزه کارکنان منجر به موفقیت های بعدی شرکت می گردد.

✅وی توجه ویژه به معیشت کارکنان به ویژه کارکنان زحمت کش پیمانکاری در شرکت فولاد هرمزگان را از برنامه های خود عنوان کرد و تاکید کرد : تولید و موفقیت هایی که کسب می کنیم مرهون زحمات همه کارکنان شرکت از مدیران تا کارکنان در همه رده ها می باشد ، پس می بایست در پرداخت پاداش ها بازنگری و این زحمات به نحوی پاسخ داده شود .

✅وی اولین قدم در توجه به کارگران شرکت را اهدای بسته های معیشتی به مناسبت عید سعید فطر عنوان داشت و گفت : این ابتدای راه است و انشالله سعی بر آن است تا در قدم های بعدی موارد مشابه بیشتری را داشته باشیم .

✅مدیرعامل فولاد هرمزگان اظهار داشت : درسال جاری با هر رکورد ماهیانه پاداش ویژه ای به کلیه کارکنان و کارگران به صورت مستقیم اهدا خواهد شد .

✅در ادامه رضا صفریان مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان نیز با ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی گفت : نگاه مدیران ارشد به روابط عمومی و حمایت از برنامه ها و اقدامات در این حوزه قطعا به رشد مجموعه کمک خواهد کرد .

✅صفریان اظهار داشت :روابط عمومی فولاد هرمزگان همواره تلاش کرده است با تعامل و همکاری و ارتباطات دوسویه در جهت منافع سازمان حرکت کند .

✅وی ایجاد تصویر مثبت سازمانی با تعاملات ارزش افزا را ماموریت روابط عمومی فولاد هرمزگان عنوان کرد و خاطرنشان کرد : ارتباطات و تعاملات روابط عمومی در همه حوزه ها به نحوی تعیین شده است که بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ