۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | 14:48
کد خبر : 48879

گامی دیگر در توسعه خدمات الکترونیک به مشتریان

توسعه خدمات الکترونیک از سیاست های بیمه حافظ

بیمه حافظ در راستای توسعه خدمات الکترونیک و به منظور تسریع در رسیدگی به امور مشتریان اقدام به ایجاد سامانه های مختلف خدمات غیرحضوری و الکترونیک کرده است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، مهران شیرخدایی مدیر فناوری و اطلاعات شرکت بیمه حافظ با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک از سیاست های بیمه حافظ می باشد عنوان کرد: با استفاده از این سامانه امکان ثبت درخواست آنلاین، صدور، تمدید و الحاقیه بیمه نامه ثالث و همچنین تمدید آنلاین بیمه نامه بدنه به جهت تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مشتریان راه اندازی شده است.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی