۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | 16:01
کد خبر : 47791

مدیر مرکز تحقیق و نوآوری کروز:

برای تولید قطعات خودروهای برقی برنامه داریم

مدیر مرکز تحقیق و نوآوری شرکت کروز گفت: کروز با دستیابی به توانایی ایده پردازی، طراحی و تولید قطعات خودرو از مرکز تحقیق و توسعه به مرکز تحقیق و نوآوری تغییر یافت و در این مرکز توانستیم بسیاری از قطعات استرتژیک مانند کنترلر ایربگ، ECU و... را بومی سازی کنیم.

به گزارش برداشت روز، محمدرضا دهقان مدیر مرکز تحقیق و نوآوری شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: ده سال است که این مرکز با عنوان تحقیق و توسعه در کروز شکل گرفته و در زمینه الکترونیک خودرو فعالیت دارد. به مروز زمان با کسب دانش، به توانایی ایده پردازی، طراحی و تولید قطعات خودرو همگام با دانش روز دنیا دست یافتیم و سال گذشته با امکانات بیشتر و در جهت پیشبرد هر چه بهتر صنعت قطعه سازی، مرکز جدید تحقیق و نوآوری کروز افتتاح شد.
دهقان با اشاره به اینکه تا به امروز توانستیم بسیاری از قطعات استراتژیک الکترونیک را بومی سازی کنیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیاری از آپشن های خودروهای روز دنیا مربوط به بخش الکترونیک خودرو است و این صنعت در آینده به سمت خودروهای برقی و خودران پیش می رود، نیاز به بخش الکترونیک مشخص می شود.
وی افزود: روی موتورهای درون سوز فعالیت های بسیار داشتیم و برنامه هایی برای تولید قطعات خودروهای برقی داریم.
مدیر مرکز تحقیق و نوآوری شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: توانستیم ای سی یو را در ۵ نسل داخلی سازی کنیم. با توجه به نیاز موتورهای جدید، کارایی و آپشن های متفاوت تر، علم و دانش لازم برای طراحی نرم افزار و سخت افزار را دارا و در حال کار روی موتورهای توربوشارژ هستیم تا در نسل های بعدی، دستاوردهای بیشتری برای موتورهای جدید به وجود آید.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌