۳۱ فروردین ۱۴۰۰ | 20:11
کد خبر : 47379

مهندس سلطانی:

تحقق حداکثر هم افزایی مناطق و حوزه ستادی از اولویت های مهم مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست با مدیران مخابرات منطقه البرز ضمن اشاره به اینکه کسب رضایت مشتری جایگاهی مهمی در اهداف سازمان ها داشته و مدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آنان در راه رسیدن به اهداف سازمان در گرو جلب رضایت مشتریان است گفت : برنامه ها و راهبرد حوزه ستادی مخابرات براساس حمایت از مناطق مخابراتی برای رسیدن به خدمات مطلوب و حفظ مشتریان جهت افزایش درآمد در سراسر کشور است.

به گزارش برداشت روز، مهندس مجید سلطانی در جلسه مدیران منطقه البرز  که تعدادی از مدیران حوزه ستادی و مدیران مخابرات منطقه در حوزه های مختلف حضور داشتند، با تاکید بر نگاه ویژه  به منطقه البرزدر طرح و برنامه ها به جهت جمعیت و تراکم بالا ی این منطقه ، اظهار داشت: هدف گذاری های حوزه ستادی مخابرات بر مبنای حمایت از مناطق مخابراتی در راستای توجه به مشتریان در سراسر کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بازارتجارت به محیط فعال و رقابتی تر تبدیل شده است، و سازمان ها با چالش افزایش سهم بازار خود و پیدا کردن راههای جدید برای جذب  و حفظ مشتریان برای افزایش درآمد رو به رو می باشند. افزود :  علاوه بر این، سازمان ها  به دنبال افزایش بهروری، کاهش هزینه و افزایش ارزش سهام خود هستند. بر این اساس اهمیتی که مدیران سازمان برای مشتری قائل می شوند به شاخص های تعیین کننده یک سازمان پویا و آینده نگر تبدیل شده است . مشتری مداری رویکرد الزامی ومناسب در بازاریابی و یک ابزار ارزشمند برای کمک به این تلاش ها است.

 

مهندس سلطانی با بیان اینکه شبکه فعلی مخابرات منطقه حاصل تلاش همکاران گذشته است که زحمات زیادی متحمل شده اند، اضافه کرد: توجه به مشتری ار ارکان اساسی فعالیت مخابرات است  و در تلاش هستیم تا حداکثر هماهنگی و هم افزایی به خصوص  در مناطق مهم بین حوزه ستادی و استان ها برقرار شود.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به مشکلات مالی ومنابع مخابرات اظهار داشت:  ،هرچند در  سال ۱۳۹۹به علت محدویت های مالی ومنابع  به سمت زیان دهی رفتیم اما امسال با برنامه ریزی بهتر و استفاده از توان و اندوخته فنی و تجربی مخابرات، وضعیت کلی شرکت به سمت مناسب تری حرکت خواهد کرد.

 

مهندس سلطانی در ادامه انتصاب مهندس بیان به سرپرستی مخابرات منطقه البرز را تبریک گفتند واز خدمات زنده یاد مهندس همت زاده تقدیر کرد.

 

گفتی است دراین جلسه مهندس بیان گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه البرز ارائه  داده  و در ادامه، مهندس سلطانی و هیئت همراه از مراحل نصب و راه اندازی پروژه IMS در مرکز تلفن شهید رجایی بازدید کردند

 

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

لباسکار صنعتی کسا