۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | 19:34
کد خبر : 47085

با هدف صیانت از طرح‌های اشتغال مددجویان صورت گرفت:

همکاری بیمه سرمد و کمیته امداد برای حمایت از ۷۷۰۷ طرح اشتغال‌زایی

بیمه سرمد نخستین بیمه‌نامه مشاغل کمیته امداد استان سمنان را صادر کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، نخستین بیمه‌نامه مشاغل کمیته امداد استان سمنان با حضور مریم مطوف مدیر بیمه سرمد استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد مدیرکل و علیرضا خدابنده معاون اشتغال کمیته امداد استان با هدف صیانت از طرح‌های اشتغال مددجویان صادر شد.

مسعودیان‌راد با تاکید بر اهمیت امنیت شغلی مددجویان، صدور بیمه‌های آتش‌سوزی واحدهای کسب‌وکار مددجویان را اتفاقی بزرگ دانست و گفت: پوشش بیمه‌های مشاغل مددجویان امنیت خاطری را برای این عزیزان ایجاد می‌کند که بتوانند در بازار فعالیت کنند.

علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان نیز با اشاره به تمهیدات حوزه اشتغال و خودکفایی برای ایجاد اطمینان خاطر مجریان طرح‌های اشتغال، گفت: تمام ۷۷۰۷ طرح اشتغال فعال مددجویان، بیمه خواهند شد.

مریم مطوف مدیر بیمه سرمد استان سمنان در این نشست، ضمن تقدیر از همکاری کمیته امداد گفت: ۵۰ درصد از حق بیمه طرح‌های اشتغال از طرف کمیته امداد پرداخت می‌شود تا انگیزه‌ای برای استقبال همه مجریان طرح‌های اشتغال از بیمه شود.

وی گفت: در این طرح مشاغل پرخطر که حوادث بیشتری در آنها رخ می‌دهد در اولویت قرار دارند که با حمایت بیمه سرمد به این هدف مهم خواهیم رسید.

لباسکار صنعتی کسا