۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | 19:48
کد خبر : 46895

مدیر عامل تاصیکو:

کمیته نوآوری و فناوری اطلاعات شرکت های تابعه با سرعت بیشتری شتاب گیرند

سلیمانی گفت: کمیته نوآوری و فناوری اطلاعات در ستاد تاصیکو و شرکت های تابعه فعالیت خود را آغاز کرده اند اما این کمیته ها باید در شرکت ها با سرعت بیشتری شتاب گیرند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از شستا رسانه، اولین جلسه کمیته نوآوری و فناوری اطلاعات(نوفن) شرکتهای هلدینگ صدر تامین در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در این جلسه با اشاره به اهداف تشکیل این کمیته، گفت:کمیته نوآوری و فناوری اطلاعات هلدینگ صدر تامین با هدف ارائه طرحهای نوین از سوی شرکتها در راستای بومی سازی تجهیزات و عدم وابستگی و کمک برای کاهش هزینه های شرکت ها تشکیل شده است.

این کمیته با مسئولیت مدیرعامل های شرکتهای تابعه از سال گذشته آغاز به کار کرده است و مقرر شد هر ماه جلسه ای در خصوص روند پیشرفت مصوبات آن برگزار شود.

مدیر عامل تاصیکو در ادامه به نقش این کمیته در پشبرد اهداف شرکتها اشاره کرد و گفت:هر یک از شرکت ها برای رسیدن به اهداف سالانه خود باید در جهت ارائه طرح های نوین برنامه ریزی کنند تا با طرح و اخذ مصوبه، عملیات اجرایی این طرح ها را به سرعت انجام دهند تا بتوانند به بازدهی خوب از محصولات و تولیدات خود برسند.

سلیمانی در ادامه از برگزاری رویداد علمی در سال جاری خبر داد و گفت:این رویداد در زمینه معادن کشور با حضور سفیران نوآور شرکتهای تابعه و کارشناسان معادن با توجه به وضعیت کشور در مورد کاهش مبتلایان به کرونا ویروس، در طی سال جاری با هدف شناسایی معادن جدید و استفاده از ذخایر معدنی در جهت تولید محصولات ایرانی برگزار خواهد شد.

وی خواهان بومی سازی قطعات و تجهیزات در شرکت ها شد و افزود:مدیران عامل با همکاری مهندسین شرکت ها در جهت بومی سازی تجهیزات و قطعات کارخانجات برنامه ریزی و اقدام کنند تا در این زمینه شاهد خودکفایی کارخانجات در تامین تجهیزات خود باشیم.

در این جلسه شرکت های تابعه گزارشی از طرح های مصوب خود در زمینه نوآوری و فن آوری اطلاعات ارائه دادند.

لباسکار صنعتی کسا