۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | 22:50
کد خبر : 45330

پیام نوروزی مدیرعامل بیمه سینا

بیمه سینا ۵ هزار میلیارد ریال سود خالص محقق کرد

سود خالص شرکت بیمه سینا با رشد چشمگیر 631 درصدی در قیاس با سال قبل رقم خورد و از مرز 5 هزار میلیارد ریال فراتر رفت

به گزارش برداشت روز، رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا با صدور پیامی، فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

آغاز سال نو همراه با نسیم روح‌نواز بهاری، دست عنایت خالق بی‌همتا است که بار دیگر، دل و جان ما را دگرگون کرده و نوید فردایی بهتر و زیباتر را برای ما به ارمغان می‌آورد.

جا دارد که پیش از آغاز سخن، شکرگزار پروردگار منان باشیم که در سایه الطاف بی‌کرانش فرصت دیگری را بر ما ارزانی داشت تا با یادآوری و بررسی آنچه گذشت، گام در مسیر آینده بگذاریم.

سالی که پشت سر نهادیم نه‌تنها برای هموطنان عزیز ایرانی که برای تمام مردم دنیا منحصر به فرد و شاید تکرارنشدنی باشد چرا که تاکنون هیچگاه چنین شرایطی ناشی از بروز یک ویروس در جهان حاکم نشده بود و هیچ عاملی نتوانسته بود به یکباره و به طور همه‌گیرتمام معادلات اقتصادی و اجتماعی دنیا را با اختلال مواجه کند.

اگرچه بروز این ویروس منحوس متاسفانه موجب از میان رفتن عده‌ای از مردم شریف اعم از پیر و جوان و کادر زحمتکش درمان شد اما خوشبختانه با تلاش جمعی مسئولان و دانشمندان تولید واکسن ایرانی در مراحل آزمایشی قرار گرفته و امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد آغاز برنامه واکسیناسیون سراسری کرونا در کشور عزیزمان باشیم.

البته با وجود بروز این بیماری و به تبع آن کاهش تردد و افت فعالیت‌های اقتصادی در سال ۹۹، بیمه سینا توانست با همت همه‌ی ارکان شرکت در سراسر کشور، در شاخص‌های مهم بیمه‌ای عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد که تولید ۱۸ هزار میلیارد ریال حق بیمه با رشد حدود ۴۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل و کاهش نسبت خسارت به ۵۸ درصد از جمله آنهاست.

همچنین در این دوره یک ساله، ضمن افزایش ۷۲ درصدی کل ذخایر و رشد ۹۳ درصدی کل دارایی‌ها، سود خالص شرکت با رشد چشمگیر ۶۳۱ درصدی در قیاس با سال قبل رقم خورد و از مرز ۵ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که این رویکرد مهم، نشان از حرکت صحیح شرکت در مدیریت بهینه ریسک در فعالیت‌های بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری دارد.

علاوه‌براین، بیمه سینا در سال ۹۹ با استفاده‌ی حداکثری از توان فنی و تخصصی کارشناسان و مدیران ارشد توانست گام‌های بلندتری را بردارد که از جمله‌ی این موارد می‌توان به ارتقاء شاخص توانگری مالی به سطح یک، افزایش ذخایر شرکت به منظور ایجاد پشتوانه‌ی قوی و تصویب افزایش سرمایه بیمه سینا از محل تجدید ازریابی دارایی‌ها اشاره کرد.

بدون شک در سال پیش‌رو نیز بیمه سینا با مدد پروردگار و تلاش مضاعف همکاران عزیز و نمایندگان گران‌قدر، روند رو به رشد خود را با شتاب هرچه بیشتر در مسیر توسعه خدمت به مردم ادامه خواهد داد و مشتریان و سهامداران ارجمند قطعاً شاهد اتفاقات فرخنده‌تری خواهند بود.

در این فرصت، بار دیگر ضمن عرض تبریک و شادباش به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ هجری شمسی به هموطنان عزیز، اهالی محترم صنعت بیمه و همکاران ارجمند بیمه سینا در ستاد، شعب و شبکه فروش، از درگاه ایزد منان سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت توأم با سلامتی برای همگان مسئلت دارم.

لباسکار صنعتی کسا