۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | 19:13
کد خبر : 45148

مدیر عامل بیمه آسیا تاکید کرد:

تداوم فروش بیمه های خرد در سطح کلان در سال ۱۴۰۰

سال 1400 با برنامه‌ریزی هایی دقیق و شفاف، سال تداوم موفقیت های بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور خواهد بود.

به گزارش برداشت روز، بر اساس گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در آخرین نشست شورای مدیران بیمه آسیا در سال ۱۳۹۹ با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، سال ۱۳۹۹ را سال دشواری توصیف کرد که با تمهیدات اندیشیده شده در بیمه آسیا، فرصت های خوبی برای ارائه خدمات شایسته بیمه ای به مردم ایجاد شد.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به عملکرد درخشان بیمه آسیا و تحقق پیش بینی های فنی در شرکت در سال ۱۳۹۹، گفت: در حال حاضر پرداخت خسارت ها در بیمه آسیا به روز است که این موضوع در نهایت از ایجاد مشکل برای افراد آسیب دیده و زیان دیده جلوگیری می کند و رضایت مشتریان را در پی دارد.
نایب رییس هیأت مدیره با تصریح برداشتن گام های خوب و سنجیده در سال ۱۳۹۹، علیرغم وضعیت اقتصادی کشور و شیوع ویروس کرونا، راه اندازی شعب جدید، افزایش پرتفو، اصلاح ترکیب پرتفو، کنترل صدور و پرداخت خسارت در بیمه شخص ثالث، جذب بیمه نامه های خوب در بیمه بدنه، کاهش سهم بیمه های درمان در پرتفوی شرکت و کاهش نسبت خسارت را مورد اشاره قرار داد.
وی در ادامه پرداخت ۹۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت، اهدای ده هزار البسه ایزوله به بیمارستان ها، پرداخت علی الحساب به بیمارستان های طرف قرارداد، افزایش ۹۴۹ درصدی سرمایه، کسب مجوز قبول اتکایی داخلی را از دیگر موفقیت های بیمه آسیا در سال ۱۳۹۹ برشمرد.
مدیرعامل بیمه آسیا با تاکید بر تداوم فروش بیمه های خرد در سطح کلان و هم چنین فروش بیمه های زندگی در سال ۱۴۰۰، گفت: می بایست با همفکری و تلاش مضاعف، بیمه نامه های جدیدی را طراحی کنیم که به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد و با اصلاح ترکیب پرتفو و تقویت رشته های بیمه ای ، حضور بیمه آسیا در بازار بیمه کشور را پررنگ تر کنیم.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا هم چنین احترام متقابل شبکه فروش، کارکنان ستادی و بیمه گذاران را اولویت بیمه آسیا دانست که تاثیر بسیار زیادی در روند رو به رشد فعالیت های بیمه آسیا خواهد داشت.
مدیرعامل بیمه آسیا در پایان با اشاره به انتخاب مدیر، سرپرست، رییس استان و کارمند برتر در سال ۱۴۰۰ آن را گامی مهم در افزایش انگیزه، در جهت ارائه خدمات شایسته بیمه ای به بیمه گذاران دانست.
گفتنی است، در جلسه شورای مدیران بیمه آسیا که به صورت آنلاین برگزار شد، اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران و سرپرستان مناطق دهگانه کشور، حضور داشتند.

لباسکار صنعتی کسا