۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | 18:34
کد خبر : 44231

سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون مطرح کرد:

برگزاری دوره‌های آموزشی؛ راهکاری برای اعتلای سازمانی

دوره‌ها آموزشی بیمه تعاون با هدف کسب پورتفوی مناسب در کل کشور، افزایش واحدها و اتاق‌های تخصصی بیمه زندگی و نیز رسیدن به جایگاهی مطلوب در صنعت بیمه برگزار می‌شوند.

به گزارش برداشت روز، بر اساس گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، محمد حسین یوسفی،سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون از برگزاری دوره های متعدد آموزشی برای کارگزاران و نمایندگان و شعب خبر داد و گفت : با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته موفق شدیم چندین دوره را در شهرهای تبریز، رشت، تهران، شیراز، اهواز، کرمانشاه، سنندج، همدان، اصفهان، زنجان، کرج و ساری در طول سال ۱۳۹۹ برگزار کنیم و تا پایان سال دوره‌های دیگری نیز در شهرهای تبریز، مشهد و یزد برگزار خواهد شد.
سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون افزود: با توجه به آن‌که تلاش شد تا ضمن بهره‌مندی از متخصصین و اساتید صاحب نام برای تدریس دوره‌های آموزشی، به تربیت مدرس متخصص نیز اهتمام ورزیم، موفق شدیم تا دوره‌هایی را نیز با نیروی متخصص خودپرورش‌یافته سازمانی در استان‌ها برگزار کنیم؛ این مهم سبب خواهد شد تا ضمن پرورش نیروی متخصص و بهره‌‌مندی از آن، در هزینه‌های سازمانی نیز صرفه‌جویی صورت پذیرد.
وی ادامه داد: در پی دوره های برگزار شده، اطلاعات تمام پرسنل سازمان اعم از نیروهای شعب، نمایندگان و کارگزاران به روزرسانی و مدیریت دانش در این زمینه انجام شد.
یوسفی به اهداف برگزاری دوره‌های آموزشی نیز اشاره کرد و بیان داشت: این دوره‌ها با هدف کسب پورتفوی مناسب در کل کشور، ایجاد بستر مناسب برای فروش، افزایش تعداد نمایندگان سازمان فروش، افزایش واحدها و اتاق‌های تخصصی بیمه زندگی و نیز رسیدن به جایگاهی مطلوب در صنعت بیمه برگزار می‌شوند.
سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون هم‌چنین اظهار کرد: مخاطبین دوره‌های آموزشی نمایندگان جنرال، مشاوران بیمه‌های زندگی و کارگزاران رسمی کشوری هستند که بسیار نیز از دوره‌ها استقبال می‌کنند.
وی افزود: زمان برگزاری دوره‌ها یک روزه بوده که متناسب با نیاز، به آن افزوده خواهد شد. هم‌چنین در این دوره‌ها مواردی چون آموزش فنی بیمه‌نامه زندگی، اصول و فنون مذاکره، بازاریابی و معرفی سازمان فروش، آموزش داده می‌شود و در پایان از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید.
یوسفی در ادامه از شعبه تخصصی بیمه زندگی در رشت سخن گفت و بیان داشت: در این شعبه، هرهفته از روز شنبه تا سه‌شنبه دوره‌های تخصصی بیمه‌های زندگی و در روزهای چهارشنبه نیز برای نمایندگان جنرال دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.
مدیر بیمه‌های زندگی بیمه تعاون هم‌چنین افزود: این دوره‌ها با استفاده از اساتید بومی استان برگزار شده و در نظر داریم برای تمام مراکز استانی، واحدها و دفاتر تخصصی و به طور مستمر آن را اجرایی کنیم.

لباسکار صنعتی کسا