۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | 18:50
کد خبر : 43853

به یاد فرشتگان سپید در مبارزه با کرونا و به‌مناسبت روز درختکاری؛

مراسم کاشت درخت در محوطه پتروشیمی کارون برگزار شد

همزمان با روز درختکاری و با حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون، برخی از مدیران و کارکنان تعدادی نهال مثمر در محوطه فضای سبز این مجتمع به یاد کادر درمان در مبارزه با کرونا کاشته شد.

به گزارش برداشت روز، در این مراسم که روز یکشنبه ۱۷ اسفندماه در محوطه شرکت و با حضور مدیرعامل، برخی از مدیران و کارکنان برگزار شد علیرضا صدیقی زاده گسترش فضای سبز در سراسر جهان را نیاز حیاتی بشر و راه اصلی نجات کره زمین دانست.

وی با تشکر از زحمات بی‌دریغ کادر درمان از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران گفت: گرمایش زمین، مشکلات زیست محیطی، گسترش پاندمی کووید ۱۹ و بسیاری دیگر از مشکلات در سراسر جهان که با آنها دست به گریبان هستیم ناشی از نابودی محیط زیست به دست انسان مدرن از زمان صنعتی شدن است.

وی به کاهش سریع پوشش گیاهی در ایران و سراسر جهان اشاره کرد و افزود: اگر با کاشت درخت و افزایش فضای سبز زنجیره نابودی زمین قطع نشود خاک ایران را در زمانی نه چندان دور از دست خواهیم داد.

شایان ذکر است؛ که همزمان با ۱۵ اسفندماه و روز درختکاری و در راستای مشارکت با کمیته نهضت سبز منطقه بندر ماهشهر سه هزار اصله درخت مثمر از جمله شاه‌توت، زیتون، سپستان و انجیر برای کاشت در فضای عمومی منطقه و با هدف تلطیف فضای شهری و احیای اکوسیستم از سوی شرکت پتروشیمی کارون به این کمیته اهدا شد

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون

لباسکار صنعتی کسا