۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | 18:45
کد خبر : 43097

از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها

افزایش سرمایه ۴۳۳ درصدی بیمه کارآفرین تصویب شد

افزایش سرمایه شرکت بیمه "کارآفرین" از مبلغ 1.750میلیارد ریال به 9.504 میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش برداشت روز، مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه “کارآفرین” (سهامی عام) با حضور اکثریت سهامداران روز یکشنبه دهم اسفند ماه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، به منظور افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها برگزار شد.

در ابتدای مراسم، با توجه به حضور اکثریت سهامداران، هیات رئیسه انتخاب شد و رییس مجمع ضمن خیر مقدم به سهامداران ، رسمیت جلسه را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در این مجمع که با حضور عزیزاله مصلحی مصلح آبادی رییس هیات مدیره به عنوان رییس مجمع، محمد حیدری مدیرعامل منشی جلسه ، فرشاد محمدپور و هادی عمادی انور به عنوان ناظرین و همچنین نماینده بازرس قانونی و بیمه مرکزی ج.ا.ا به صورت حضوری و سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت برخط برگزار شد، افزایش سرمایه شرکت بیمه “کارآفرین” از مبلغ ۱٫۷۵۰میلیارد ریال به ۹.۵۰۴ میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تصویب قرار گرفت.

گفتنی است مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه “کارآفرین”(سهامی عام) با عنایت به ابلاغیه سازمان بورس در خصوص الزام به برگزاری مجمع با حضور ۷۹٫۵۴ درصد سهامدار حقوقی و حقیقی و مطابق با اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال ، همزمان به صورت آنلاین پخش شد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا