۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | 20:43
کد خبر : 4306

مشتریان عزیز! از حمایتتان سپاسگزاریم

بانک ملی ایران از هموطنان عزیز و مشتریان گرانقدر که در روزهای بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور، با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال و جایگزینی آنها برای مراجعه خود به شعب، از کارکنان خدوم شبکه بانکی کشور حمایت کرده اند، سپاسگزار است.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در روزهایی که فراگیری ویروس کرونا در کشور به یک دغدغه مهم اجتماعی تبدیل شده است، بهترین راهکار برای جلوگیری از شیوع بیشتر و مقابله با آن، کنترل و محدود کردن روابط اجتماعی و همچنین دوری از فضاهای عمومی و پر تردد همانند مراکز خرید، بانک ها و… است.

این اقدام نیز با استفاده از خدمات الکترونیکی و اینترنتی ممکن است که خوشبختانه طی چند سال گذشته بانکداری الکترونیک و فراتر بانکداری دیجیتال در کشور مسیر روشنی را طی و بانک ها امروز خدمات غیرحضوری ارزنده ای را به مشتریان خود ارایه کرده اند که با استفاده از آنها می توان به راحتی بخش قابل توجهی از امور بانکی را بدون مراجعه به شعب مدیریت کرد.

بانک ملی ایران یکی از بانک های پیشران در این عرصه است و هرساله در رویداد «ملی شو» آخرین دستاوردهای فناورانه خود را به نظام بانکی کشور ارایه می کند که این محصولات ضمن فراهم کردن رفاه و آسایش بیشتر مشتریان، می توانند در روزهای حساس کنونی راهگشا و گره گشا باشند.

سامانه بام، نئو بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن ۶۰، نشان پرداخت و… بخشی از این خدمات هستند که می توانند درصد قابل توجهی از مراجعات به شعب را کاهش دهند. همچنین با توجه به اینکه مراجعه به شعب می تواند سلامت مشتریان و کارکنان بانک را با مخاطره مواجه کند، بانک ملی ایران دستگاه های «خودگردان» را جایگزین شعب خود کرده است که علاوه بر خدمات معمول خودپردازها، عملیات دریافت وجه نقد را نیز انجام می دهند و اکنون در بیش از ۶۰۰ منطقه از اقصی نقاط کشور برای خدمت رسانی به مشتریان بانک مستقر شده اند

لباسکار صنعتی کسا