۰۳ اسفند ۱۳۹۹ | 12:24
کد خبر : 41872

محور نائین- اردستان و کاشان بلای جان ترانزیت صنعتی

در پي نامه مديرعامل خانه صنعتكاران ايران به وزير راه و شهرسازي رخ داد: دستور ويژه وزير براي بهبود زير ساخت جاده اي محور نائين-اردستان و كاشان به رئيس سازمان راهداري كل كشور و مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان

به گزارش برداشت روز، مدیرعامل خانه صنعتکاران ایران در رابطه با این موضوع بیان کرد: سال های متمادی است که جاده ترانزیتی نائین- اردستان و کاشان دچار آسیب های اساسی است و این امر موجب اشکالات اساسی در انتقال مواد اولیه و جابه جایی کالاهای صنعتی شده است.

مهندس بنی هاشمی افزود: حمل و نقل جاده ای الفبای رونق تولید و توسعه صنعت کشور است. متاسفانه درحالیکه محور نائین- اردستان و کاشان در قلب کشور واقع است و سهم به سزایی در جابه جایی مواد اولیه و محصولات تولیدی درون کشور دارد، اما طی سالیان اخیر وضعیت بسیار نامناسبی داشته است.

حجم بالای تردد مداوم وسایل نقلیه سبک و سنگین در تمام فصول سال موجب پرترافیک شدن این محور و آسیب دیدن جاده شده است. مناطق کویری شرق استان اصفهان به دلیل موقعیت جغرافیایی در مرکز کشور و وجود راه‌های کویری یکی از نقاط حساس حمل و نقل جاده ای است که بخش قابل توجهی از بار کشور را حمل میکند.

 

لباسکار صنعتی کسا