۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | 18:11
کد خبر : 41261

در مجمع فوق العاده صورت گرفت:

انتخاب بازرس قانونی و علی البدل بانک ایران زمین

بانک ایران زمین خلاصه تصمیمات مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 30 اسفندماه 99 را روی سامانه کدال قرار داد.

به گزارش برداشت روز، بانک ایران زمین خلاصه تصمیمات مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به  ۳۰  اسفندماه ۹۹ را روی سامانه کدال قرار داد.

در این مجمع که روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه سال جاری و در محل  سالن اجتماعات شرکت توسعه تجارت داتام برپا شد، فاطر  به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و  فریوران راهبرد  به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.

در این مجمع که به ریاست سیدحسن سلطانی فیروز و نظارت شهره یادگاری و داود رادمهر و منشی گری محمدمهدی آزادی برگزار شد،  حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی جاری با رای سهامداران برگزیده شد.

بر اساس این گزارش، عبدالمجید پورسعید، مجتبی شیروانی هرندی، سعید قربانی، بهروز زارع و سیدحسن سلطانی فیروز ترکیب اعضای هیات مدیره بانک ایران زمین را تشکیل می دهند که از این بین سیدحسن سلطانی فیروز ریاست هیات مدیره و مجتبی شیروانی هرندی نایب رییس هیات مدیره را برعهده دارند و عبدالمجید پورسعید نیز به عنوان مدیرعامل، این بانک خصوصی را اداره می کند.

بانک ایران زمین با نماد وزمین و سرمایه چهارهزار میلیارد ریال از بانک های خصوصی فعال در بازار سرمایه کشور است./ بانک ایران زمین

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌