به گزارش برداشت روز، رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا اظهار داشت: تلاش شعب برای بهبود ارائهی خدمات به مشتریان ستودنی بوده و موجب افزایش رضایتمندی بیمهگذاران شده است به نحوی که در یک سال اخیر شاهد ارتقاء شاخص رضایتمندی بودهایم.
وی با اشاره به عملکرد بیمه سینا در ده ماهه سال جاری گفت: گزارشهای آماری در صنعت بیمه گویای رشد بیمه سینا در شاخصهای مهم مالی بوده و امیدواریم طبق برنامهریزی انجام شده بتوانیم این روند را در سال آینده با شتاب بیشتری ادامه دهیم.
مدیرعامل بیمه سینا، افزایش سرمایه را از مهمترین اولویتهای بیمه سینا برای تقویت ساختار مالی و توسعه بازار دانست و افزود: خوشبختانه فرایند افزایش سرمایه، طبق روال در حال انجام است و به زودی نهایی خواهد شد.
جعفری با بیان اینکه رعایت اخلاق حرفهای، شفافیت و امانتداری در فعالیتهای بیمهگری ضروری است، افزود: جلب اعتماد بیمهشدگان، سرمایه بزرگی است که با رعایت این مسائل و صداقت در گفتار و کردار همهی ما حاصل میشود.
وی اضافه کرد : همکاران شعب باید دقت و سرعت مضاعفی در کارشناسی، ارزیابی و پرداخت خسارت داشته باشند و تمام تلاش خود را برای خدمترسانی کامل به مردم انجام دهند./ بیمه سینا