۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | 18:14
کد خبر : 40842

مدیرعامل بیمه میهن در بازدید از شعبه کرج عنوان کرد

اصول بیمه گری تعامل سازنده با بیمه گذاران است

مشتری مداری، تعامل سازنده و حسن برخورد با بیمه گذاران و جلب رضایت آنان را از اصول بیمه گری است.

به گزارش برداشت روز، مصطفوی- مدیرعامل بیمه میهن بعد از ظهر امروز از شعبه این شرکت در کرج بازدید و با کارکنان و شبکه فروش دیدار و گفت و گو کرد.
وی در جریان این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این شعبه قرار گرفت و در مورد عملکرد و مسائل جاری با کارکنان و نمایندگان به بحث و تبادل نظر پرداخت.
مصطفوی با قدردانی از تلاشها و زحمات همکاران شعبه کرج، با اشاره به اهداف راهبردی و برنامه های پیش روی بیمه میهن، بر لزوم توجه به راهبردها و توسعه فعالیت ها، رعایت اصول بیمه گری حرفه ای، تعامل و ارتباط مطلوب با بیمه گذاران و فعالان اقتصادی استان کرج به منظور جذب پورتفوی و ارائه خدمات مطلوب و پوشش های بیمه ای تاکید کرد.
مصطفوی مشتری مداری، تعامل سازنده و حسن برخورد با بیمه گذاران و جلب رضایت آنان را از اصول بیمه گری دانست و بر رعایت این اصول در روند فعالیت ها تاکید کرد. وی همچنین تقویت و گسترش شبکه فروش را با بکارگیری نیروهای توانمند مورد تأکید قرار داد.
در جریان این بازدید، صادق جعفریان سرپرست شعبه کرج نیز ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، به ارائه گزارش عملکرد و طرح مسائل مرتبط با شعبه متبوع پرداخت و درخواست ها و پیشنهادهای خود را برای بهبود عملکرد و فعالیت های شعبه و شبکه فروش ارائه کرد.

لباسکار صنعتی کسا